Bu $arkıyı bu ak$am kaçıncı defa dinliyorum bilmiyorum.
Farklı bir$eyler var.. Sesindemi, muziğindemi..
Yoksa,
Aldığım alkolün kanıma karı$masını mı hızlandırıyor bu büyüsüyle,
Bilmiyorum.
Belki sizde de aynı etkiyi yaratır, yada...
Daha farklı.


Mariza, Fado'nun en yeni temsilcilerinden biri aslında. 2007 yılında İstanbul'da verdiği konser muhte$emdi. Öyle bir sesi varki, sanki içinizden geçiyor ve siz bunu hissedemiyorsunuz etkisine kapılırken.

Mariza, Minh' Alma.. $arkıyı dinlemek isterseniz, buyrun efenim..

Mutluluklar..

edit post

2 Reply to "Ruh Hali $arkıları - 3"

  • gaykedi on 14 Mayıs 2009 11:13

    blogunun yazı karakteri çok ufak, okumakta zorlanıyorum, şikayetçiyim :p

     

    Bugra on 14 Mayıs 2009 12:08

    :)) Dikkate alacağım kedi, guzel bir tema uzerinde çalı$ıyorum.. Renklerde göz alıyor gibi sanki :)

    Te$ekkur ederim :)

     
  • Yorum Gönder