Dün bir arkada$ım ile msn'de geçen bir konu$ma üzerine bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. Bizim insanımız birçok $eyden aciz biliyorsunuz.. E bunun yanında özel hayata saldırmak gibi bir hobimiz var çoğumuzun.. Konu $öyle ;

O : Buğra, ordamısın çok acil ?
Ben : ( 10 dakika sonra ) Evet, burdayım. Hayrola ?
O : Abi çok acil msn $ifresini çalmak için bir programa ihtiyacım var.
Ben : O nedenmi$ ?
O : Ya yeni bir kız ile flört ediyoruz, ne yaptığını bilmem lazım.
Ben: Sen ba$tan kaybetmi$sin abicim, yok program falan.
O : Peki.

Nasıl bir meraktır, nasıl bir güvensizliktir bu ? Burası tamamen farklı bir yazıda ele$tirilmesi gereken bir nokta bence.

Peki insanımızın yıllardan beri aradığı " Msn $ifre Kırma Programı " na ne demeli ? Yok böyle bir program. Mümkünatı da yok..

Konuyu yazarken baktım biraz, biri blogunda bu konuya aynı açıdan değinmi$.. Ele$tirmi$.. Altına eklenen bir yorum $u $ekilde, " Link yokmu ? " Hani olurya burada da aynı $ey olur diyerek ben bir link koymak istedim.

Buyrun, programı buradaki adresten indirebilirsiniz. :)

edit post

3 Reply to "Msn Çalmak!"

  • Bugra on 25 Mayıs 2009 10:06

    Gelecek istatistikleri çok merak ediyorum wmina!

     

    keLebek on 26 Mayıs 2009 07:07

    cıx cıx cıx Bug = )

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 00:40

    Hm ? :) Linke tıkladım deme :))

     
  • Yorum Gönder