Bu ak$am keyifli bir rakı sohbetinin ardından ailem ile balkonda keyif yapmak üzere toplandık. Tabii ne cefalar çekildi bunun için ayrı mesele :)


Bir yandan rakılar yudumlanırken televizyonda ki " Bir $arkısın Sen " adlı programa takıldı gözler. Bilmiyorum ama farklı $eyler vardı bu ak$am o programda, daha önce hiç izlemediğim halde böyle dü$ünüyorum. Daha da bitmedi sanırım, içeriden sesleri geliyor.


Nil Burak, Selçuk Ural, Haldun Dormen ve Hakkı Devrim vardı programda. Ve tabii, o e$siz yetenekler.

İlk olarak vücudunun bazı organlarını tamamen kullanamayan iki karde$, Ömer ve Mizgin çıktı. Daha doğrusu gözüm ilk olarak onlara takıldı. Farklı bir duygu ile evimin manzarasına bakarak $ükrettim. Bir yandan da takdir ettim ufaklıkların içindeki azmi. Hele o Ömer'in yüzünde ki bitmek tükenmek bilmeyen gülümseme beni benden aldı.

*Malum manzara

Daha sonra " Fındık Kurdu Berna " adı ile ün salmı$ ufaklık çıktı sahneye.. Pek bi ço$turdu ortalığı ama en çokta Nil Burak ile arasında geçen dialog güzeldi. Kuliste kar$ıla$mı$lar..

Berna, Nil Burak'a sorar ;

Berna : Bu ak$am $arkı söyleyecekmisiniz ?

Nil Burak : Söyleyeyim mi sence ?

Berna : Bilmem, sesiniz güzelse söyleyebilirsiniz.

Bu nasıl bir özgüvendir nasıl bir duygudur..

Ardından Pınar Altuğ $oyle bir cümle kurdu ; " Umarım bir gün hepiniz benim yerimde olursunuz! " Görünü$te masum bir cümle ama aile olarak kurduğumuz ilk cümle, " Sen nesin ki? " oldu. Verdiğimiz karar ise televizyonda ki olayların bu programda da tekrarlandığı.. Ne gerek var ?

Daha sonra annemlerin Zerrin Özer'e benzettiği ses, $ebnem çıktı sahneye.. Önce Arapsaçı gibi bir eseri daha sonra da benim favorilerim arasında bulunan Frank Sinatra'dan My Way isimli parçayı hakkını vererek okudu.. Bence tabii.

Nil Burak ise bu $arkıya $u $ekilde bir yorumda bulundu ;

Nil Burak : Pek Frank Sinatra gibi olmasada güzeldi, rock gibi oldu biraz.

$ebnem : Zaten diğer arkada$larım ile birlikte, parçalara kendimizden bir yorum katmaya çalı$ıyoruz.. Demek ki ba$armı$ız, ne mutlu bizlere!

Ta$ı attı yerini buldu, helal olsun!

Ayrıca, Selçuk Ural'ın yüzünde ki çökmü$lükte gözümden kaçmadı.. Acaba bir hastalığı falan mı var, bilen var mı ?

Haldun Dormen.. O apayrı bir olay zaten. Ke$ke biraz daha kalsaydı, trende rakı içerken denk gelmi$tik. Muhte$emdi, tekrar izlemek isterdim.

Bir ak$am daha böyle gidiyor, yarın İstanbul. Pazartesi staj görü$mesi. Peh..

Not : Annemin ak$am yemek yaparken içtiği $arap üzerine açılan bir sohbet üzerine eni$temin, " Anne ben sana Avanos'tan hakiki $arap getirteyim " demesi üzerine Annem'in bir $i$e yetmez bir kasa getirt demesi de bizi bizden aldı ayrı konu :)

Mutlu ak$amlar efenim.



edit post

6 Reply to "Bir Farklısın Sen !"

  • keLebek on 23 Mayıs 2009 15:17

    (:
    kalp havayi fişek.

     

    Bugra on 23 Mayıs 2009 15:26

    O fotoğrafın çekilmesi için yapılan telefon trafiğini bir ben biliyorum bir de kar$ımdaki :)

     

    gaykedi on 23 Mayıs 2009 23:41

    haldun dormen (yani dormenella), ali poyrazoğlu (yani a.p) ve halil ergun yılın kadın oyuncu ödüllerine aday gösterilmişti bir blogda, yarışmayı a.p kazanmıştı :p

     

    Tirnakli Bakla on 24 Mayıs 2009 03:54

    bide biraz guleymissin pek bi somurtmussun anacim oysaki manazaraya bak :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 24 Mayıs 2009 12:06

    kanka benimle evlenirmisin? mauahauaha :)
    içki almış başını gidiyor ortamda..
    tam benlik.

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 00:46

    Kedi, $a$ırmadım.. Baktım az önce biraz, Dormenella ile H.E. arasında pek bir çeki$me olurken A.P. aradan sıyrılmı$ sanırım. Tebrikler :))

    Tırnaktaki $ey, pek stresli bir andı.. Ayrıca bir kaç yıl önce çekildi o fotoğraf. Küçüğüm daha orda :)

    Kanks, a$kolsun. Benim bulunduğum ortamda bahsi geçen $eyin eksik olması mümkün mü? Sende, alemsin yani :D

     
  • Yorum Gönder