Biliyordum bu siteyi, ama Limk'te tekrar görünce dayanamadım. " Online İmam Nikahı " ba$lığı altında geçiyordu. Dayanamadım girdim baktım. Özellikle birkaç yerde gülmekten alamadım kendimi.

Ne olursa olsun ticari amaç güden bir sitenin bu $ekilde propoganda yapması ve buna can-ı gönülden! inanan insanların olması ilginç geldi..

Birkaç anektod var, dikkatimi çeken.


Mesela..



Ahiretteki e$ nedir ? Bu Dünya yetmiyor, birde ahirettemi e$imiz olacak ?!?!?! Evet, hayretler içerisinde kaldım. Haklı.




Fake account açıyorsan s.çtın.. Yemin ettin bi kere !




Altındaki iki seçenekte, yapmıyorum etmiyorum denmi$.. Ama namaz konusunda nedense " yapamıyorum " İnsanin kendi iradesi ile namaz kılmaması gibi bir$ey yokmu$ gibi..




Burası en ilginç gelen nokta.. Farklı bir olay kılıf uydurmu$lar minareye. E madem ekonomik özgürlükleri kısıtlı, babasının parasıyla internette koca aramasın kendine. Saçma..

Peki olayı nedir bu hazır mesajın? Muhtemelen erkekler mesaj atmak için Gold Üye olmak zorunda, yani para verecekler statülerini yükseltecekler.. Sitenin kendine yarattığı birkaç Fake accounttan erkeklere hazır mesaj gönderiliyor. Ve bunlarda nedense tam adamların aradığı kriterdeki hatunlar oluyor. Adam hazır mesajı görünce yanıp tutu$uyor, cevap vermesi lazım. Doğru ya hiçbir centilmen erkek bir bayanı cevapsız bırakmaz.. Hemen Gold Üye oluyor, cevap veriyor ama nafile. Büyük a$kı çoktan unutmu$tur onu! Yazık..

İ$te böyle saçmalık ötesi bir$ey.

Mutlu günler efenim.


edit post

12 Reply to "Online İmam Nikahı.."

  • Wilwarin on 18 Mayıs 2009 03:12

    Nerdende buldun böyle siteyi süper yaa bak evde kalırsam başvururum =) Özel msjda beleş ouhh! =)

     

    ALIK KIRMIZI BALIK on 18 Mayıs 2009 03:14

    "ben kırmızılı
    anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
    artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
    bilgilerinize..."

     

    Bugra on 18 Mayıs 2009 03:17

    Ah Wilwarin, neler var daha neler.. :)

     

    defne on 19 Mayıs 2009 07:33

    Allah akıl fikir versin..

     

    delininbiri on 20 Mayıs 2009 01:33

    oo bayanlara ücretsizmiş bir de..hemen katılmalıyım bu siteye..şansımı bir de burada deneyeyim.. :Pp

     

    Bugra on 20 Mayıs 2009 05:58

    Deli, $iddet ile tavsiye ederim.. Ben üye olmu$tum soruları falan görmek için.. Bugün bir baktım 14 tane mesaj gelmi$, hemde fotografım falan olmadan :) $ansımız yüksek burda :))

     

    yusufunalemi on 22 Mayıs 2009 05:31

    merak ettim siberi de eleştirdiğin bi yazın var mı??

     

    Bugra on 23 Mayıs 2009 01:54

    yusufunalemi ;

    Siber dediğin $ey www.siberalem.com sanırım. Yukarıda da belirttiğim gibi ben bu siteyi ba$ka bir blog aracılığı ile gördüm, yani senin bahsettiğin gibi kasten bir $eyler arama gibi bir durum söz konusu değil kesinlikle.

    Siberalem ile pek aram yoktur aslında, bilmiyorum. Ama gördüğün bazı $eyler varsa payla$manı rica ederim .

    Mutlu günler.

     

    yusufunalemi on 24 Mayıs 2009 23:48

    doğru sanmışsın siberi.doğrusu neticede sanaldan eş aramakla ilgili bi site.şimdi bu siteyi eleştirdiğine göre düşündümki siberi yada diğer evlilik sitelerini de eleştirmişsindir.yoksa birinin islami olması mı mevzu:)
    .senelerini beraber geçirdiğin insanlar ters yüz oluyolarki sanaldan evlilikler komik gibi.ha ama ayrintilar kaideyi bozmaz.örneğin benim birebir tanıdığım bu evlilik sitelerinden hayatlarını birleştirmiş kişiler var.

     

    Bugra on 25 Mayıs 2009 00:04

    Evet, sen söyledikten sonra baktım biraz. Hatta biraz daha ileri giderek üye oldum, baktım. Ardından Siber'e üye olan bir arkada$ım ile görü$tüm. Olay evlilik falan değilmi$, tamamen partner bulmak. :) Buda ele$tirilmesi gereken ayrı bir konu ki değineceğim.

    Ama burada asıl ele$tirmek istediğim olayın e$ arama kısmı yada islami bir site olu$u değil. Din ile insanları sömürmeleri ( Bknz : Son ücret kısmı )

     

    yusufunalemi on 25 Mayıs 2009 01:35

    gold üyeliğe terfi ettinmiki unutulmaktan bahsetmişsin.neticesinde bu amaçla düzenlenen site için normal bir versiyon bu durum.bu sömürmek kadar sert bir tanımlama yerine para kazanmak olarak tanımlanabilir bence..e site sahiplerinin sadece uhrevi niyetler taşımadığı kesin onlarında maddi çıkarları olcak.:)
    siberalemde ve tabi diğer evlilik sitelerinde binbir lafla ki bence çoğu palavra partner ararken millet gold üyelikleri yokmu??

     

    principessa on 7 Haziran 2009 10:46

    bu ne ya
    huaauahuahauahauahua
    allah belalarını versin

    bende şartları kabul etmiyorum yemin ediyorum böyle bişey görmedimmm
    allah kahretmesin sizi ya
    bide inançtan dinden bahsetmesinler baana nereye düştük nasıl bir ortama düştük nereye gidiyoruz allahım sen büyüksün :D

     
  • Yorum Gönder