Hafızam o kadar kayıp,
Kanımdaki alkol oranı o kadar fazla ki,
Ben seni unuttuğumu bile hatırlayamıyorum.
Ne yapıyorum ben burada ?
Sen oradayken...

edit post

5 Reply to "Manasızlık"

  • principessa demek prenses (!) demek on 28 Mayıs 2009 13:53

    bu kelimeleri bana ver kanka
    bi de ben yazim ..

     

    bi dost on 29 Mayıs 2009 00:20

    gözünü seviyim değiştir şu yazı rengini..

     

    Terapist on 29 Mayıs 2009 02:06

    Hatırlayamamak mı acı veren,
    Yoksa hatırlayamadığını bilmek mi?
    Alkol mü bunları düşündüren kanımdaki?
    Yoksa uyuşmaya mahkum, zihnim mi?
    Nerdesin?
    Ben buradayken sen neredesin?

     

    Bugra on 29 Mayıs 2009 03:38

    Kanka;

    Her$eyiyle seninler, buyur..

    Dost, mail de dediğim gibi ak$am geliyor :)

    Terapist,

    Güzel satırlar için te$ekkür ederim.. Ama bana bunları dü$ündüren asla alkol olmadı. Sadece alkollü iken dü$ünmeyi sevdim. :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 29 Mayıs 2009 06:20

    çabalicam yazmaya kanks
    benden bekle yeni bir şiir bu kelimelerle ..

    bilirsin su aralar aynı şeyleri tekrarlamakta üstüme y ok.. !

     
  • Yorum Gönder