Gemiler, benim gemilerim !

Yakla$ık 4 yıl once ba$ladım bu ah$ap gemi modeli ile uğra$maya. Bir baktım $oylede, iyi ki ba$lamı$ım, ne kadar çok $ey öğrenmi$im..

Eskiden bu kadar sabırlı falan değildim, bekleyemezdim o kadar uzun sure bir$eyin ortaya çıkmasını.. Onlardan öğrendim sabretmeyi.

Detaylar ile uğra$mazdım hiç.. En ufak parçasına kadar kendim yapınca hepsinin mukemmel olması gerektiğine inandım hep. Bu sebeptendir sanırım ince eleyip sık dokuyorum uzun zamandır.

Eskiden bu kadar sakinde değildim ki ben, uğra$tığım bir$eyi beceremeyince hemen soğurdum her neyse ondan. Gemilerim ile öğrendim ben yanlı$ yaparak doğrulara ula$mayı..

Annem hep söyler eskiden değerde bilmezmi$im ben, yeni yeni anlıyorum. Yine onlar kazandırdılar bu yetiyi bana.

Aylarca uğra$ırsın, yaparken kesilen bir uzvundan süzülen vücut sıvısını fark etmezsin bile..

Terlersin, alnından a$ağı süzülen o ufak damla altında bir okyanus olur sanki o geminin.

En önemlisi hayal kurmayı öğrettiler bana ;

Kimi zaman Kız Kulesi’ne giden bir kayık..

Bazen de büyük, fırtınalı okyanuslarda dalgalara kar$ı beraber meydan okuduğum arkada$ım.

Ne gemiler yaktım,

Doğru ya! Ne gemiler yaktım..


Not: Fotoğraftaki gemi benim bugüne kadar çıkardığım en güzel i$lerden birtanesi. Gemiler di$i olurlar. Ablamın adını verdim ona, Aslı.


edit post

1 Reply to "Gemilerim"

  • zehra16 on 15 Temmuz 2009 02:33

    Merhaba Buğra:)
    Danışmak istediğim bir konu var, gemilerim ile ilgili yazını okuyunca belkı bır fıkır verebılırsın diye düşündüm.Şimdi ben bır arkadasıma gemi maketi hedıye etmek ıstıyorum ama resımdekı gıbı büyük değil ufak tefek bir şeyler.-belki ileride daha büyüğünü;)-ama Bursa da bulamadım yapılmışını,mket olarakta benim istediğim ebatlarda yapmıyorlar ben bir karış boyutunda birşeyler arıyrum.nettede bulamadım.önerebilceğin herhangi bir site yada magaza var mı?
    Teşekkürler
    Bol denizli günler:)

     
  • Yorum Gönder