İnsanlar her zaman çok alkol alıyorsun derler bana.. Rica ederim hep, Rakı'yı bunun dı$ında tutun diye..

Zira ben Rakı'yı sevdiğim kadar, Rakı içerken dü$ündüğüm $eyleride seviyorum..
Bug

Ben çok severim rakı içmeyi.. Oda beni muhtemelen ki ayrılmıyoruz pek birbirimizden. O benim ağzımın içinde dolanırken, bende onun dünyasında bamba$ka yerlere gidiyorum çoğu zaman. Daha stabil olduğum kesin onunlayken..

Farkı bir$ey, a$k gibi..

İ$ bu evrakta sanki me$rula$tırdı aramızdaki alakayı..

Ho$ sohbetler, Mutlu günler efenim..

edit post

6 Reply to "A$kın böylesi.."

  • keLebek on 8 Mayıs 2009 06:55

    yok artık...........

     

    Bugra on 8 Mayıs 2009 07:18

    Var ama :))

     

    delininbiri on 8 Mayıs 2009 10:47

    ohaa ben de istiyorum bundan..bayıldım! benim olayım da rakıdır..içmekten en keyif aldığım içkidir..bir de yanında güzel bir muhabbet oldu mu, değmeyin keyfime..

     

    Bugra on 8 Mayıs 2009 13:35

    Rakı ve ho$ sohbet olan heryerde huzurun olacağına inanıyorum daima :) Keyif desen onunda alası var söylediğin gibi..

    $öyle birkaç kıtalık bir$ey vardı ;

    Içmesini bilene zevk-ü sefadır rakı,
    Içmeyi bilmeyene cevr-ü cefadır rakı.

    Ham arvahsan yanaşma, arifsen ondan şaşma,
    Iç amma haddi aşma, ferahfezadır rakı.

    adab-i erkanı var, zamanı mekanı var,
    kimin ki iz’anı var, ona şifadır rakı.

    Ho$ muhabbetler efenim :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 14 Mayıs 2009 08:47

    keyif pezevengi sertifikası alsan daha net olurmuş :D

     

    Bugra on 14 Mayıs 2009 12:09

    Ahahah kanks :)) Oda olucak az kaldı :P

     
  • Yorum Gönder