Haftasonu planlarından bahsetmi$ken $u geçen cumartesiden de bahsetmek gerek sanırım.

Efenim, sabah kalkılır. Malum manzarası olan balkonda ailecek kahvaltı edilir. Bayanlar kaçar her$ey erkeklere kalır. Böyle ba$ladık sabaha..

Gün öncesinden Kelebek ile bulu$manın kararı verilmi$ti. Malum, hanımefendiyi gönderiyoruz ya biyerlere :)


Not : Yuvarlak içindeki iki $ahsiyetin biz olma ihtimali pek bi yüksek geldi nedense.. Orada oturuyorduk. Ama, Kelebek'in üstündeki kot boleronun beyaz çıkma ihtimali varmıdır ki ? :)


Yukarıda gördüğünüz enfes mekan Kef'İnn'de oturduk biraz. Çilekli Smothies ve Double Espresso e$liğinde. Ta ki mekanda ki wireless hizmetinin TTNet Wifi tarafından ele geçirildiğini öğrenene kadar.

Daha sonra benim karnım acıktı diye tutturmam sonucunda karnımızı, daha doğrusu karnımı doyurmaya gittik. İzmit'i bilenler muhtelen bilirler, Piknik diye bir hamburgercimiz var bizim. 1.20 Ytl' ye yapılan hambugerlerin maliyet hesabını kafanızda canlandırırken aklınıza gelen ihtimaller dahilinde yenilen Yengen, Sosisli ve Hamburgerin tadı bir ba$ka oluyor :) Temiz bir yer değil ama lezzetli.. Kelebek her ne kadar durumu protesto edip yemesede hamburgerden bir ısırık almaktan alı koyamadı kendini :)) Neyse efenim, 2 Hamburger, 1 Extra Sosisli ve 1 Yengen yedikten sonra doymadığımı anladım. Ve tabii Kelebek'ten gelen o enfes teklifi kabul etmeden edemedim :)) Dönerciye gittik pek tabii, ne sandınız. E$$ek kadar dürümlerimizi hüplettirdikten sonra kahve içesimiz de geldi...

Ne yapsak ne yapsak diye dü$ünürken uzun zamandan beri Fethiye Caddesi'nde gözüme takılan $u Jazz Cafe'ye gittik, oturduk. Cafe Del Moral ismi. Uzun zamandan beri bir yerde bu denli keyifli olmamı$tım.. Nedendir bilinmez. Sonuna priz ve wireless ikilisini bir arada bulabilmenin verdiği huzurla daldık internet alemine.. İngiltere senin, USA benim :) Yanında ki Buuzzz gibi Portakal Suyu ve Double Espresso da yanında hediye :)


Ba$ından sonuna kadar güzel bir gündü. Peki ben bunları neden yazdım ? $undandır ki gün içerisinde ben birkaç b.k yedim efenim. Ağzımdan hunharsızca çıkan bir kaç kelimeden ötürü kendisinden özür diliyorum.. ( Merak eden olursa, " Lan " ve " Abi " türevleri .. )

Daha sonra Kulunç olayı, duymamı$tım öğrendim :) İnat etmeyeceğim bundan sonra.

Birde, bütün uğra$malarımıza rağmen günü bir fotoğraf ile sabitle$tiremedik. Neden mi? Çünkü Kelebek'in her zaman hazır durumda olan fotoğraf makinasının hafıza kartı yoktu, yetmezmi$ gibi birde $arjı kalmamı$tı.

Siz, siz olun.. Fotoğraf makinanızı kontrollü kullanın. Kontrolsüz güç, güç değildir demi$ler :)

Mutluluklar efenim.

edit post

8 Reply to "Bir Cumartesi de Böyle.."

  • keLebek on 27 Mayıs 2009 12:06

    1-benim saçım belime kadar ordaki saç omuzlarda neyse (:
    2-hatırlamak istemiyorum piknik olayını.ayrıca dönerci ama süper bir dönerci orası.kestirip atılmaz 'dönerci'diyerek
    3-o dile pelesenk olmuş yanlış kelimeleri de duymadım..'abi'yi belki bir kaç kez belli belirsiz..

    fotograf makinasıda kader kısmet bağlamı sonucu (:
    napalım =P

     

    Rodmank on 28 Mayıs 2009 02:10

    Ama yemişsin Buğra :)
    Telefondan falan çekseydiniz bari hiç yoktan iyidir

     

    Gökyüzünün ömRü on 29 Mayıs 2009 02:43

    afiyet olsun buğra (:
    Kelebeğimle benim yerime de gez olur mu?Onu şimdiden çok özledim...
    O makinenin şarjı zaten hep ihtiyaç olduğu zaman bitiyor nedense :)Aynı sorunu biz de yaşadık...

     

    Bugra on 29 Mayıs 2009 03:42

    Tamam, kebelek süper bir dönerciydi.. Evet :)

    Rodmank, yemi$im dimi :)) Telefon.. Hiç aklımıza gelmedi. Güzel fikir aslında :D

    Gökyüzü, te$ekkür ederim.. Konu gezmek olunca hiçbir teklif geri çevirilmez biliyosun, gezerim tabii :P

    E hayır madem kullanamıyorsun, neden ta$ıyorsun :) Yoksa.. Kelebek o yapalı bohçanın içini doldurmak için mi ? ( Çok sata$tım ama dimi :)) )

     

    Gökyüzünün ömRü on 29 Mayıs 2009 04:11

    Buğra ben şahidim tam aksine hep kullandığı için kullanılmaz hale geliyo makine :)
    Güzel bir manzara hemen çek rengarenk çicekler hemen çek,pasta yapıyoruz hemen çek...Kelebeğe dayanamıyo makinenin suçu yok :)
    *yolun ortasında durup karşıdan karşıya geçmek yerine yolun ortasındaki çiceklerinin fotoğrafını çektiği oldu sen düşün (:

     

    Bugra on 29 Mayıs 2009 04:22

    :)) Biliyorum kullandığını, görüyoruz resimlerini hanımefendinin.. Yaptıklarını canımız çeksin diye gösteriyor :P İ$in $akası ben biraz sata$mak istedim galiba kendisine :))

    Ama $u yolun ortasında durup çiçeklerin fotoğrafını çekme konusunda.. Diyecek bir$ey bulamıyorum. :)

     

    Gökyüzünün ömRü on 29 Mayıs 2009 04:42

    ilgili çiçeklerin fotoğrafına gün bu gündür 1 blogundan ulaşabilirsiniz (:

     

    keLebek on 30 Mayıs 2009 00:52

    Benim telefonumun da sarjı bitmişti.Buğra da telefonunun kamerasını evde unutmuştu =P
    Aklımıza gelmedi değil...

    ve bence yeni özrünü kabul etmiş birine bu kadar sataşma bug=P

     
  • Yorum Gönder