Birkaç gündür duruyordu bu film öylece.. İzleyememi$tim bir türlü. Bugün hadi bir bakayım dedim, fena $ekilde aksiyon istiyordu canım. Ben de öyle bir film sanıyordum ne yalan söyleyeyim. İmdb'den bakmı$tım.. " Chance " kısmını " $ans " olarak algıladığımdanmıdır bilinmez, ölen askerin soyadıymı$...

Film ba$ladı ben hala aksiyon ha ba$ladı ha ba$layacak derken bamba$ka bir yere gitti.. Irak'ta ölen bir ABD askerinin ailesine teslim edili$inin hikayesini kafanızda canlandırabiliyormusunuz ? Askeriyenin inanılmaz prosedurlü olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmemi$tim. Kevin Bacon oynamı$, hakkınıda vermi$ bence.

Bütün bir filmi kursağımda bir$ey varmı$casına izledim, itiraf ediyorum biraz daha zorlasalar gözlerimden dı$arı çıkıverirdi iki damla. Hele ki izlerseniz, otobanda geçen sahneye dikkat etmenizi istiyorum.

Filmin sonunda gösterilen fotoğraf ve videolarda cabası.. Malum, gerçek bir hikayeden alınmı$. Kesinlikle güzeldi, $iddetle tavsiye ediyorum.


edit post

0 Reply to "Taking Chance"

  • Yorum Gönder