$uradaki yazımda bahsetmi$tim, e$yalara bazen haddinden fazla değer verdiğimi hissediyorum. Ama bu böyle bir$ey değil.

* Çakmağım

2 yıl kadar önce, $u anda hayatımda tırnak kadar değeri olmayan bir insan tarafından USA'den getirilmi$ti. Tahmin edemezdim bir gün bu kadar değersiz birinin hediye ettiği $ey bu kadar değerli! olsun. Evet değerli ;

Sadece üzerine 4 adet ta$ bulmak için 400 Km yol gittiğim,

Birbara gittiğimde, masadan tuvalet için kalkarken telefonum dahil her$eyi masada bıraktığım halde herzaman yanıma aldığım,

Hayatımın iki senesindeki her sırrı bilen, hatta benim bile bilmediklerimi..

Baktığımda gerçekten! kendimi görebildiğim,

Üzerinde ki simgelere baktığım zaman hayatın sadece bir kumar olduğunu tekrar tekrar anladığım çakmağımdan bahsediyorum..

Maddi değeri umrumda değil, ama manevi değerine paha biçemem..

Peki sizlere soruyorum, bu kadar değer verilen bir$ey.. İçine kolonya dökülerek bir daha yanmaz bir hal alırsa yapan ki$iye ne yapmalı ?

edit post

5 Reply to "Sadece Bir Çakmak"

  • bi dost on 28 Mayıs 2009 09:13

    içine kolonya mı dökmüşler :D ayy kusura bakma gülesim geldi walla :DD

    yapan kişinin kim olduğuna bağlı. büyük biriyse, saygı gösterilmesi gereken; o konuda bi fikrim yok benim. ama değilse en azından yırtınacak kadar bi çığlığı azarı hak eder. fazla abartmadan bi dayağı bile hak edebilir hatta :P ya da olmadı alırsın çakmağı kafasına fırlatırsın. ama yok yok bunu yapma, ölebilir sonra. nitekim bi öğretmen öğrencsinin kafasına kalemle vurmuş, çocuk ölmüş.

    hadi görüşürüz buğra, geçmiş olsun:)

     

    kelebekmisali on 28 Mayıs 2009 09:30

    bence direkt boğazlamalı:)

     

    Gökyüzünün ömRü on 29 Mayıs 2009 02:38

    Düşünemiyorum bile...
    Çok sinir bozucu bir durum...
    Yapan kişinin kim olduğuna göre tepkinin şiddeti değişir bence...
    Ama kim olursa olsun bunu yaptığı için kesinlikle sert bir tepkiyi haketmiştir...

    *Çakmağın için üzüldüm...

     

    Bugra on 29 Mayıs 2009 03:39

    Ortak nokta olarak sert bir tepkide uzla$ıyoruz sanırım :)

    Baya büyük biri, ama bu farkında olduğunu dü$ünmeme dolayısı ile daha fazla tepki vermeme sebep olacak sanırım.. Bakalım, hakla atabilmi$ değilim içimden /:

     

    Rodmank on 29 Mayıs 2009 04:49

    valla bana olsaydı aynı durum sinir krizleri geçirirdim zaten hemen sinirlenen bir bünyeye sahibim eğer yakındaysa büyüklük falan dinlemeyip patlayabilirdim. (tabi annanem hariç :) )

     
  • Yorum Gönder