Berbat geçen birkaç günün ardından tekrar kitaba odaklanabiliyorum sanırım.. Eski$ehir'e geleli birkaç saat oldu ilk ilgilendiğim $ey..

Devam edelim..

İnsanları bir$eye ikna etmeye çalı$ırken, bu yolda daha öncekiler ile sizi kıyaslama yada değerlendirmeye yöneleceklerdir.. Ama
sakın buna izin vermeyin diyor.. Zira bunun size $oyle bir dezavantaj yaratabilecegini savunuyor;

Bu kıyaslama, değerlendirme hissi herzaman kar$ınızda duran hedefinizi, kıyaslandığınız nesye yada ki$iye kar$ı
kaybetmi$lik , eskiye özlem olarak yönlendireceğinden bu konuda maalesef 1-0 yenik olarak ba$layabilirsiniz..

Doğruda sanki.. Alacağınız iki $eyi değerlendirir yada kar$ıla$tırırken " Acaba o daha mı iyiydi? " dediğiniz olmuyor mu hiç ? Bana çok oluyor nedense, bilemem..

Sizlerde takdir edersinizki, insanlarin bilinaltına i$leme konusunda
yazı büyük bir araç olarak görülüyor.. Insan üzerinde sadakat hissi yaratmak isterseniz, eline bir kalem vererek herhangi bir yere yazmasını sağlayınız diye devam ediyor taktiklere..

Bir önceki yazıda kar$ı tarafın otorite olarak gördüğü birini kullanmaktan bahsetmi$tim hatırlarsanız.. Aynı $ekilde hedefinizin ilgi alanlarını da bu yönde kullanabilirsiniz... Dü$ünsenize, ortak ilgi alanlarınız var ve konu$maya ba$lıyorsunuz.
Savunma kalkanları devre dı$ı.. Ho$ bir nokta bence..

Bu ak$am ancak bu kadar odaklanabildim.. Yine aklım kayıyor, karamsarla$ıyorum ister istemez.. Nedir ne değildir hala bilemiyorum.. Umarım öğrenebilirim, büyük gün yarin.. Daha doğrusu,
Bugün...


Buyrun efendim,

Mutlu günler, Bug

edit post

0 Reply to "Sadece Bir Kitap ( mı ? ) - Bölüm 2"

  • Yorum Gönder