Pek bi çocuk gibiydim bugün..
Onlar kadar ne$eli,
Onlar kadar ıslak,
Ve yine onlar kadar saf,
Belkide..
Uzun zamandır olmadığım kadar mutlu..
Yinede kayboldular, ıslak ayakların yerde bıraktığı izler..



Butun gün kampüsteydik bugun kuzenle.. Kız arkada$ı tabii birde :) Bilenler bilir, bizim kampüsün ortasında büyükçene bir havuz var.. İçinde dola$abiliyorsunuz, içinde derken üstünde. Bunun gibi bir$ey, hatta tam kendisi. Havaya fı$kıran sulara dokunabiliyorsunuz yani.. Islandık, bağırıp çağırdık etrafın " kaç ya$ına gelmi$ler yaptıkları $eye bak " demelerine rağmen. Kısaca eğlendik, eğlendik ve eğlendik..

Güzel-di.

edit post

5 Reply to "Pek Bi Çocuk Gibi.."

  • Rodmank on 15 Mayıs 2009 15:00

    Bizim okuldada(ODTÜ) KKM nin orda var ama pek çalıştığını görmedim :)

     

    Bugra on 17 Mayıs 2009 04:54

    Umarım çalı$ır bir gun, pek bi eğlenceli oluyor :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 17 Mayıs 2009 14:25

    ben o havuzların orda ki fıskiyelerin içine girdim hemde gece saat 12 falandı, 2 sene önce..
    hey gidi günler hey.. romantik anlardı, tek değildim üstelik:) muahauha

     

    Bugra on 17 Mayıs 2009 14:35

    lsjdlfj kanks :D

    Ama benimde aklıma ilk o geldi.. $oyle sevgilini alıcaksın, ortasında.. Offf :))

     

    principessa demek prenses (!) demek on 17 Mayıs 2009 14:37

    güzel oluyor kanka :))))
    tavsiye ederim.

    inku

     
  • Yorum Gönder