Tam Türkçe'den bahsederken, kuzenimin gönderdiği bir $arkı dinledim. Msn'nin hayatımınıza bu kadar girmesine mi, yoksa $arkının ho$luğuna! mı dikkat çekmeli bilemedim. Ankara'dan çıkan son bombalardan! Ali Yaprak. Sözleri $öyle ;

Çevrimdışı çevrimiçi
Bırak artık şu işi
Gözlerin mosmor olmuş
Hiç iyi değil gidişin

Gece gündüz msn
Ölür müsün girmesen?
Ne sabahlar edersin
Sohbet edelim dersen

Adresleri hackledin
Elalemi kekledin
Bir kız düşer mi? diye
Sabaha kadar bekledin

Titreşim yolluyorsun
Kamera aç diyorsun
Meşgulüm ayağı
Ne zaman selam yazsam
Hep meşgul oluyorsun

$arkıyı ise buradan dinleyebilirsiniz.

Mutlu günler

edit post

7 Reply to "Sanat !"

  • Loreathan on 21 Mayıs 2009 05:56

    Ouuwww palyaço çok ürkünç:D

     

    Bugra on 21 Mayıs 2009 07:20

    $arkı ile Palyanço arasında karar veremiyorum hangisi daha korkunç :P

     

    kelebekmisali on 21 Mayıs 2009 07:57

    ehueheu çok duygusal bir eser:) bunu da şarkı yapmışlar ya helal olsun:)))

     

    Bugra on 21 Mayıs 2009 08:10

    kelebekmisali ;

    Bu var, bundan daha ileri gidip klip çekenlerde var :)

    Buyur, yeterli sabrın varsa buradaki linkten izleyebilirsin. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=GRsrkyM7xj8&feature=related

    Sözleri de $öyle ;

    İ$e kuyrugu gibi pe$ime
    Dizilip duruyorlar
    Ah Allahim ne guzel bir$eyim
    Rahat birakmiyorlar

    Bir e$ bulmak ne kadar zormu$
    Zaman deği$ti
    Böyle gelmi$ böyle gidecek
    Diye birsey yok ki

    Hak edeni bekliyorum…

    Parolasini kalbime gomdum
    Msn’im hiç açıllmayacak
    Çevrim dı$ı görünüyorum
    Bana $ifremi kim hatırlatacak

     

    principessa demek prenses (!) demek on 21 Mayıs 2009 09:46

    "Parolasini kalbime gomdum
    Msn’im hiç açıllmayacak
    Çevrim dı$ı görünüyorum
    Bana $ifremi kim hatırlatacak"

    dicektim tam :)
    bide bunun klibini izlemek lazım
    abla çok ciddi yatakta msn e falan giriyor . çok ciddi bir klip.
    allah sonumuzu hayır etsin kanka

     

    Bugra on 21 Mayıs 2009 09:52

    Böyle, msn'de " A$kım " yazıyorlar, bir birlerine ifadeler gönderiyolarlar falan.. İzlenesi kanks :)

     

    keLebek on 23 Mayıs 2009 11:17

    yok artık yazıcaktım.
    sonra da ne çok yok artık yazıyorum yazıcaktım
    (:

     
  • Yorum Gönder