Bikaç gündür sure geliyor $u Hadise'ye kar$ı olan ele$tiriler.. Yok kıyafeti, yok sesi vs.. Evet sesi benimde beklentimin altındaydı ama bu $u anda bir$eyi deği$tirmiyor..

Kıyafet konusunda birkaç modacı Jean konusunda ısrarcı olmu$tu ki bende boyle du$unuyordum.. Fakat olayın ana temasına baktığınızda Türkiye'nin ezgilerini gerek renk gerek tarz olarak çok iyi ta$ıdığını dü$ünüyorum.Muzik deseniz keza oda aynı $ekilde..

$u Norveçli keman çalan elemandan tırsıyorum biraz, yakı$ıklı falan ama muziğinde pek i$ yok bence, güzel öttürüyor ama sanmıyorum.

Bakalım, yarın ak$am gorucez ne olup ne bitecek.. Ses sistemini kuzene ta$ıyıp beraber izleyeceğiz..

$imdiden ba$arılar Hadiseciime :)

edit post

6 Reply to "Eurovision Heyecanı"

  • Rodmank on 15 Mayıs 2009 15:02

    Kırmızıların içinde kaybolmuştu kızcağız ya kıyafet arka fon fln.
    Norveç süper ya ben baya beğeniyorum.Ama bahiste hadiseye yatırdım ;)

     

    Bugra on 17 Mayıs 2009 04:54

    Bahis ne oldu Rodmank ? :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 17 Mayıs 2009 06:42

    ilk defa türiye duygularım kabarmadı
    hadise çok sönüktü valla kanka

     

    Bugra on 17 Mayıs 2009 06:48

    Kanks evet, Hadise sönüktü.. Ama İzlanda bir o kadar parlıyodu.. Zira gördüğümde " Gelin lan buraya Dünya'ya melek inmi$ " diye bağırındım evin içinde :D

     

    principessa demek prenses (!) demek on 17 Mayıs 2009 06:51

    ben izlemedim
    yoldaydım
    adam sordu muavine ; 1. kanal ı acacakmısınız
    maalesf efendim.
    yapma ya bugün örovizyon vardı . :D

     

    Rodmank on 17 Mayıs 2009 10:57

    Ya arkadaşım 50 ytl norveçe yatır demişti ama oran çok düşük olduğundan riski alamadım sadece hadiseye 3 ytl yatırmıştım.Yatırsaydım şimdi çatır çatır yerdim.
    Neyseki futbolda bişeyler kazandık ;)

     
  • Yorum Gönder