Dün ak$amdan beri gelemedim kendime bir türlü. İnsanların bencillikleri iyice canımı sıkmaya ba$ladı son birkaç saattir.
Saat 13:00 bile olmadan ilk biramı açtım. Dü$ünüyorum, daha bir yoğunla$ıyorum kanımda bu melet dolandığı sürece. Ama, durdum dü$ündüm. Bugüne kadar yoğunla$tın da ne deği$ti Buğra? Hiçbir $ey deği$medi elbette. Deği$meli bir$eyler. Geli$tireceğim ama. İnatçıyım bu konuda.

Pek tarzım olmasada Marlyn Manson - This is the New Shit e$liğinde ruhumu arındırırken aklıma parlak bir fikir geldi. Bugün kimseyi, hiçbir$eyi umursamayacağım ! Sadece kendim için ya$arken, tadına bakacağım. Ek$i tadlar ile aram olmamasına rağmen kim bilir severim belki bu tadı.. En azından acıyı sevdiğim kadar.

Evet, daha yeni yanlarından gelmeme rağmen Anne ve Babamı özledim.

Kar$ımda ki çatıda güvercinlerin kur yapmalarını izlemekten de sıkıldım, kıskanıyorumdur belki de. Evet, kıskanıyorum.

Giydim yine kırmızı, çiçekli gömleğimi. Çektim altıma $ortumu. Okula gideceğim $imdi. Bakalım geli$en ne olacak gün içerisinde..


* Birde resimdeki mekanı çok özledim. Ka$.. Kimbilir, kaçarım belki haftasonu. İn$allah.

edit post

6 Reply to "Böyle Bir Gün.."

  • keLebek on 27 Mayıs 2009 05:49

    haftasonu planın hazır değil mi senin?
    +
    eski bu post.
    yesyeni olanı alalım
    =)

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 11:47

    Buyrun efenim, evet plan hazır.. Bakalım in$allah :)

     

    bi dost on 27 Mayıs 2009 17:26

    kırmızı ve çiçekli gömlek ha? ibrahim tatlıses ekolü seniiğğğğ :Pp

    "Kar$ımda ki çatıda güvercinlerin kur yapmalarını..."

    derken, ki ayrı yazılmaz. bu hataya düşmicektin..:P

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 17:29

    He valla kırmızı çiçekli.. Altında $ort olunca biraz farklı bi ekol olsada, onuda oluruz farketmez.. Neler olmadık ki :P

    " derken, ki ayrı yazılmaz. bu hataya düşmicektin..:P "

    Ne ruh haliyle yazmı$tım onu, görmedi gözüm imla falan :D Ohüm, hem dü$micektin değil, dü$meyecektin :P Senin de mi ruh halin bi ho$ yoksa :Pp uehu :)

     

    bi dost on 28 Mayıs 2009 09:14

    ben hep hoşum böböyüm (H) konuşma dli kullanıyorum ben, biliyosun bunu. bilmiyosan çok dikkatsizsin demektir. hadi bakalım :P

     

    Bugra on 28 Mayıs 2009 09:17

    Biliyorum, biliyorum :))

     
  • Yorum Gönder