Sanıyorum 2004 yılıydı ilk defa Cafe De Pera serisi ile tanı$tığımda. İlk duyduğum $arkı Antonis Remos - Den Teliosame idi hatta hiç unutmam, pek bir etkilenmi$tim.. Derken seri Cafe De Pera 6 ya kadar uzandı ve bence dunyanın en kaliteli toplama album serisini olu$turdu. Dün MediaMarkt'ta albumlere bakarken ili$ti gozume inanamadım, hiç du$unmedim bile.. Hemen aldım.

Dinliyorum, tam du$unduğum ve istediğim gibi bir album yine. Caz ve Blues ağırlıklı olmu$.

Nina Simone, nasıl bir$eydir.. Don't Let Me Be Misunderstood ve albumde seslendirdiği The Look Of Love

Sonra Bill Withers, Cafe De Pera albumlerine ikinci giri$i.$u unutulmaz Ain't No Sunshine $arkısı ile serinin 3. albumunde cikmi$ti kar$ımıza.. $imdide I Want To Spend The Night seslendirmi$..

Chrsitina Aguilera, Malia, Elvis Presley, Paul Desmond, Lesley ve daha fazlası.. $iddetle tavsiye ediyorum efendim !

edit post

0 Reply to "Cafe De Pera 7"

  • Yorum Gönder