Evet, Sen !


Geldim.. Bir hı$ımla, sinirle ve yanımda olan bilimum olumsuz duygular ile yazıyorum bunu. Bakma öyle, buyur oku.. Sen !

İnsanlarda ki kıskançlık duygusu yaratılı$tan beri ileri gelir bilirsiniz. Çok normal, bir insan bir insanı - hele ki kıskanılan $ahıs sevgili sıfatına sahipse - kıskanabilir. Bende kıskandım, kıskanıyorum.

Nerden girdik peki konuya ? $uradan girdik efenim.. Özellikle isim telafuz etmek istemiyorum mazur görünüz, insanları rencide etmek ne kadar doğru. Ana fikirde bu zaten.

$imdi iki blog yazarı bir ili$ki içerisinde. Erkek olan arkada$ ba$ka bir bayan blog yazarının yazıları altına yorum yapıyor. Normal.. Bayanda keza $ahsın bir kaç yazısının altına yorum yapıyor. Pek tabii kıskanç bloggerımızın ilgisini çekiyor bu durum. Kendi blogunda bir yazı yazıyor bu konu üzerine.. Biraz daha ileri giderek birbirlerine kur yaptıklarından falan iafede ediyor yazılanlara bakarak. Yazılanların içeriğine bakmadan hareket etmek ne kadar normalse bu da gayet normal. Kim böyle bir paranoyaklık yapmaz ki !

Daha sonra bu yazının altındaki yorumlardan birinde isim telafuz ediliyor. " Hayrola, yoksa o kız xxx mi ? " cinsinden. Her$eyi geçtim kimin insanların ismini bu $ekilde kullanmaya hakkı var ? O olsa ne olacak, ne yapacaksın yani ? Bırak tahminin sende kalsın, kimse burda yarı$macı değil. Tahmin etmenin sonunda bir$ey kazanmayacaksın.

Birde altında bir yorum vardı ki çok güldüm. " Bu seferlik erkek arkada$ıma inanıyorum, bir$ey yokmu$ " Bir$ey yok tabii, b.k var !

Erkek arkada$ı masum, her$ey kızda bitiyor dercesine zan altında bırakıyor insanı.

İki sevgili arasında bir$ey ya$ıyorken kimsenin dönüp bir söz etmeye hakkı yoktur. Ama bu durum sadece ba$kalarına zarar vermediği sürece geçerlidir.

Biraz daha dikkat lütfen.


edit post

9 Reply to "Evet, Sen !"

  • keLebek on 26 Mayıs 2009 14:00

    herkes lafını ölçüp tartsa dünya ne mutlu yer olurdu..
    (:
    herkes akıl karında dolaşsa..-se -sa...

     

    Terapist on 26 Mayıs 2009 16:02

    İnsanlar kendi egolarını tatmin edecek şeyler bulamayınca, böyle şeyler yapıyorlar ve bu insanın daha doğrusu kendini tanımayan insanın kendini güçlü hissetmesini sağlıyor. Bu da en büyük ego tatminlerinden birisi: güç

    Aptalca :)

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 00:38

    -se ve -sa.. Ke$ke Kelebek. Ama yok i$te.. bencillik değil de nedir. ! Dün ak$amdan sonra hala daha sinirim geçmi$ değil.


    Terapist, yazdıklarını $a$kınlık içinde okuduğumu bilmeni isterim. Nedenine gelince, bir kitap var. " Yüksek Bilinç Kılavuzu " bilmiyorum okudunmu ama benim hayatımı deği$tiren kitaptır kendisi. Egolardan ve bağımlılıklardan ( Sevgi, ilgi ve güç bağımlılığı ) bahsediyor. Bununla ilgili bir yazıda ho$ olur gibi, hm ? :) Bu arada okudun mu kitabı ?

     

    perikizi on 27 Mayıs 2009 01:39

    Ne olmuş kimmiş lan isim ver diyip kendimden tiksindirmeye geledim.


    ehehehe naber (:

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 01:51

    perikızı, olanlar gayet açık :) İleri bir kıskançlık ve bunun insanlara verdiği zarar :P

    Ke$ke o yazı hala duruyor olsa da gösterebilsem, ama maalesef kaldırılmı$.. Kendisi de çözdü sanırım yaptığını :)

    Hem ne tiksindirmesi, ben olsaydım $imdiye kadar milyon kere sormu$tum kim, kim diye :D

    Berbat bir gün, senden naber ? :)

     

    perikizi on 27 Mayıs 2009 02:09

    Tam tipim kredi verilecek insan gibi.Hazır ve nazır bekliyorum belki hata ettiklerini anlarlar diye.

    O zaman şimdi söyle,ik seferde yol yapmıştım şimdi senden de yüz bulunca hemen level atliim:D

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 02:23

    Elbet anlayacaklar hata ettiklerini ama i$ i$ten geçmi$ olacak :D

    Yok ben isim vermeyeyim, yukarlara doğru çıkıp biraz bakınırsan zaten görürsün, gerçi yazı kaldırıldıktan sonra biraz daha zor olabilir ama inanıyorum ben sana :P

     

    bi dost on 27 Mayıs 2009 17:24

    merak ettim ama ben :D ya tabi yapılan densizlik ecük ama böyle malların olduğu bi ortamda da açıkça bi ilişki yaşamaya kalkıyolarsa söylenenleri takmıycaklar falan filan yani.. amaan ne bilim banane ayrıca :P

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 17:26

    İnsanlar i$te :P

     
  • Yorum Gönder