Baba ..


İki gün önce Kelemek bir web sitesi göndereceğinden bahsetmi$ti. Dün ak$am önce göndermi$, baktım. Baktığım gibi dondum kaldım. Benim bugüne kadar hayatımda gördüğüm en güzel, en manalı web sitesi kar$ımdaydı çünkü.

Phillip Toledano, babasını Days With My Father adlı sitesinde anlatmı$. Mükemmel fotoğraflar da cabası.. Okudum, okudum.. Ta ki babasının öldüğü güne gelene kadar, uzun zamandır bu kadar aciz hissetmemi$tim kendimi.

Ardından Babam'ın bir kaç yıl önce bana hediye ettiği şiirden bir kıta geldi gözümüm önüne ;
" Derdim seni, bana benzetmek değil.
Bu hayatı, sana öğretmek değil.
Ama değil mi ki babayım, öğütler vereceğim.
Kırk yaşında gelsende seni merak edeceğim. "

Ke$ke bu yazının manasını daha erken kavrayabilseydim. Bazen nefret ediyorum kendimden !

Bilmiyorum bunları yazarken amacım neydi, ama sizlerinde görmesini istedim sanırım. Gerçekten çok ho$.

Te$ekkür ediyorum Kelemek. Pek bi çok hemde :)

edit post

1 Reply to "Baba"

  • keLebek on 25 Mayıs 2009 12:12

    rica ederim ne demek (:
    paylasmalı güzellikleri değil mi..

     
  • Yorum Gönder