Bilmiyorum dun gece ne oldu, ne bitti.. Uyandığımda ben eski ben değildim sanki, o kadar farklı bir$ey ki anlatamiyorum, anlam yukleyemiyorum ne olduguna.. Saat 12:20, eve geleli bikaç saat oldu ve $u anda farkettim ki montumu dahi çıkarmamı$ım üzerimden.. Deği$igim bugun, cok hemde.. Kar$ımdaki pencereden dı$arıyı izliyorum, hatta bulutları $ekle sokmaya çalı$ıyorum anlamsızca..

İlk defa Eski$ehir hakkında olumsuz bir du$unceye kapıldım.. " Kimsenin kimseye gözü değmiyorsa $ehir niye ? " Göze alamadığım yakınlıklarmı, uzaklıklarmı... Bilmiyorum, kötüyüm.

Allah'ım sen bana yardım et..

edit post

5 Reply to "Bulamadım bir ba$lık.."

  • gaykedi on 1 Mayıs 2009 13:17

    MERAK KEDİYİ ÖLDÜRÜR


    Aşk, merakla başlar. Sonra koku ve ısrar
    gelir arkasından. Kurtulamazsın, sıyrılamazsın
    derinliklerden, boğulursun sularda, ay
    vururken denize ve boyarken göğü,
    gökyüzünün gördüklerini.

    Uzaklarda
    kalınca birbirini ısıtan eller, kalakalırım,
    sarsılırım kendi başıma.


    Aşk, merakla başlar. Sonra koku
    ve ısrar gelir arkasından. Kalplerdeki harita, yeniden
    şekillenir.

    (Kalbim sağda şimdi, orda şekillendi.)
    Aşk, meşk gerektirir.


    İşte böyle.

    şiir; "Seyhan Erözçelik"

     

    Bugra on 3 Mayıs 2009 00:15

    Kimleri goruyorum :)

    Kesinlikle a$k merak ile ba$lar, ve ben merak ediyorum... Her$eyi..

     

    keLebek on 3 Mayıs 2009 23:52

    Geçti!
    değil mi (:

     

    Bugra on 4 Mayıs 2009 00:56

    Guzel bir gun. Yine, yeni, yeniden.. :) Te$ekkur ederim keLebek .. :)

     

    keLebek on 4 Mayıs 2009 06:52

    ne demek ne demek (:

     
  • Yorum Gönder