Start

02:30

Guzel bir ba$langıç için, Guzel bir zaman..
Hayatımdaki en ufak deği$ikliği bile önemserim ben.. Sizde öyle yapın diye demiyorum, yanlı$ anlamayın.. Ama ben öyleyim i$te..
Hayatıma giren bir yeniliği uzun bir süre ta$ıyorum. Buna kısaca " Alı$amamak " diyenleriniz olacaktır, olmasin. Çünkü benimki " Alı$amamaktan " ileri gelmiyor. Bilakis ben bu durumu seviyorum. Bunun ya$şama sevincimi her zaman taze tuttuğu dü$üncesindeyim. Beni asıl mutlu edenlerin $u anda olup biten $eyler olduğunu biliyorum. Hatta içinde bulunduğum $artlarında bana kocaman bir mutluluk ve yüzüme sıcak bir tebessum getirebileceğini. Yok, yok sizde öyle yapın diye demiyorum. Ama ben seviyorum bu huyumu...
Ertelenen gülümsemelerin, beklenen ko$ullar olu$tuğunda anlık olmasindan endi$eleniyorum galiba.. Kim bilebilir.. O uzun süre gerçekle$mesini beklediğim ko$ulların, bir cabuk rutinle$mesinden, sıradanla$masından korkuyorum..
Çünkü bir çuval paradan hemen sıkılmanin, en güzel kadından 15 günde bıkmanın, en havuzlu villanın havuzu olduğunu birkaç ayda unutmanın hatta " büyük ihtimalle" unutulacağının mumkun olduğunu biliyorum. Bu yüzden ya$ayabildiğim $eyleri uzun uzadiya, doyasiya ya$amayi seviyorum.. Son cep telefonumu 3 sene kullanmı$ olmayi seviyorum.. O telefonun 3 sene boyunca aynı melodi ile çalmı$ olmasını seviyorum.. Evimin balkonuna her çıktığımda, her sabah i$e gittiğimde gulumsemeyi seviyorum. Tabiiki 23 senedir bu hayata alı$amamı$ olmayı seviyorum birde..
Yok yanlı$ anlamayın, sizde öyle yapın diye soylemiyorum..
Ama yinede bir du$unun isterseniz..Ben yaptım memnun kaldım, sadece bu yüzden soyluyorum..



Bug










edit post

3 Reply to "Start"

  • ayarsız on 27 Nisan 2009 15:12

    blog dünyasına hoşgeldin bug.. yazıların ilgimi çekeceğe benziyor, ilgiyle bekliyorum =)

     

    keLebek on 28 Nisan 2009 12:30

    welcome (:

     

    Sanem on 30 Nisan 2009 09:11

    23 senedir bu hayata alışamamış olmak.. Biraz ağır değil mi?

     
  • Yorum Gönder