Çocuklugumdan beri buraya gelmek istedim.. Bilmiyordum o zamanlar sebebini, sadece istedim i$te.. Geldim de.. 4 senedir burada ya$ıyorum. 4 yıl, 48+ ay, bir o kadar gün ve bir o kadar saat, saniye.. Ya$anılan iyiler, ders çıkartılan tecrübeler. Hepsi güzeldi, güzel..

Ama çocuklğumdaki Eski$ehir'den cok farklı bir $ehir var $u anda kar$ımda.. Her$eyi ile hayranlık uyandıran, içinde olduğum halde özleyebildigim bir $ehir..

Taraftari bile bir ayrıdır Eski$ehir'in.. Kaç tane Büyük$ehir vardır ki, bir ucundan diğer ucuna yürüyerek çok rahatlıkla ula$abilesiniz? Yazın gelirseniz muhtemelen pi$ersiniz Eski$ehir serinletir sizi, kı$ın gelirseniz kesinlikle donarsınız, Eski$ehir ısıtır sizi.. Kaç $ehrin boyle yetileri vardır ki ?

Sonra, Adalar.. Aman allahım ne kadar büyük bir keyiftir ki porsuk çayı kenarında yürümek.. 10 senedir orda olan insanlar için geçerli bu soylediğim, gerçekten..

Öyle bir konumu vardır ki Türkiye haritasında, bütün yolların eninde sonunda ona, Eski$ehir'e çıkacağını sanırsınız.. Ki öyledirde yollar genellikle buraya çıkar.. Öyle bir yerdedir Eski$ehir.

Ben anlatamiyorum Eski$ehir'i .. Buyrun..

Bug

edit post

1 Reply to "$ehir mi ? O zaman Eski$ehir.."

  • NnEvV on 20 Mayıs 2009 03:13

    Bir an vay be dediim bende hep düşünürdüm Eskişehirde bu öğrenciler ne bulur diyee aynı sen gibi bende yıllarca İstanbul özlemii çektiim Eskişehirde yaşarkeen ,, şimdi nasıl mı derseen ımmm sanırıım Eskişehiri özlüyorum ama kesinlikle bi hayranlık yok içimde

     
  • Yorum Gönder