Dün, yeni çıkan albumlere bakmak için MediaMarkt'a gitmi$tim.. Dolanıyordum ortalıklarda, ne var ne yok.. Bir muzik geldi kulagima, sesinden soyleyenlerin genç olduğu çok rahatlıkla anla$ılabiliyordu. Sesin geldiği yere gittim, buyuk bi Lcd televizyon önünde durduğumu hatırlıyorum en son..

Daha sonrasımı ?
Sadece izledim, izledim ve hayal ettim.. Fazlasıyla heyecanlanmı$tım ama neden ? Uzun zaman sonra A$k'ı gorebilmi$ olmam olabilirmi acaba? Ustelik sadece bir filmde..

İzlediğim sahneyi payla$iyorum, a$ağıda izleyebilirsiniz.. O kadar soyut $ey arasında bu kadar somut olması çok $a$ırttı beni.. Muziğin için her zaman bir rehber oluğuna inanmı$ımdır insan ruhu için, filmde soylediği gibi " Let the music be your guide "

Filmin adı " High School Musical 3 " , sahnenin adı " Can I Have This Dance? "

Take my hand, Take a breath, Call me close and Take one step


Gerçekten çok özendim.. Buyrun..



edit post

0 Reply to "Can I Have This Dance ?"

  • Yorum Gönder