Dün ak$am bir film izledim.. Muhtemelen çoğunuz izlemi$sinizdir, adı Invictus.. Morgan Freeman ba$rolü oynuyor ve olay özetle ünlü Nelson Mandela'nın ( diğer adı ile Madiba ) hayatı..

Filmin konusu, bir ülkenin bir spor müsabakası ile nasıl birle$tirilebileceği.. İzlerken ister istemez dü$ündüm, Dünya Kupası'nı, $u anda herkesin Basketbol'da ki ba$arımız hakkında konu$tuğunu.. Bilgisi olan, olmayan.. Yanlı$ anla$ılmasın bunu kötü bir$ey olarak söylemedim.. Ama bir milletin nasıl bir konu uğruna tek yürek olabildiğini gösterircesine insanların ağızlarından çıkıyor kelimeler.. Her baskette, mütemadiyen her evde yumrukların sıkılarak " Evet " dendiğini duyar gibi oluyorum " Hayır'a " gitmemizi arzu ettiğim ( ! ) $u günlerde...

Neyse.. Payla$mak istediğim bir $iirdi... Filmden..

Beni sarmalayan gecenin içinde, 
Uçtan uca giden maden kadar karanlıkta.. 
Minnettarım onlara, hangi tanrılarsa ! 

Zapt edilemeyen ruhum adına, 
Ba$ıma bir durum geldiğinde..
Ne ürktüm, ne de ağladım yüksek sesle.. 

Kader sopaladığında beni, 
Başım kanadı ama boyun eğmedi.. 
Öfke ve acı dolu bir yerin ötesinde, 
Ölüm korkusu uzaktan belirdiğinde,
Onca yılın belası yine de..
Görecek, beni bulduğu zaman.. 

Korkusuzum ben...
Farketmez kapı ne kadar dar olsa da.. 
Defterimde ne kadar ceza olsa da. 
Kendi kaderimin efendisiyim.. 
Kendi ruhumun kaptanıyım..

edit post

1 Reply to "Kendi Ruhumun Kaptanıyım.."

  • Anonymous on 8 Eylül 2010 15:40

    Supersinnn dostumm :))

     
  • Yorum Gönder