Ba$tan söyleyeyim, çok karı$ık bir yazı olacak.. :)


Hiç lafı uzatmadan söylemek istiyorum ki Last.fm ve Myspace illegal oldukları gerekçesi ile Türkiye sınırları içerisinde engellenmi$.. Ben sizlere ne diyeyim ki, hadi bakalım nereye kadar.. Ak$am ak$am sinirler tepeye çıktı yine.

Efenim, stajım bitti.. Rahatladım, tüm zamanım benim artık! Buraya daha fazla zaman ayırabileceğim, kendime her$eyden önce.. Programda ilk olarak ufak bir Karadeniz turu var sanırım, yarın kafam eserse gidebilirim.. Tek bir sorun var, Amasra taraflarında tavsiye edilebilecek güzel ve her$eyden önce Bayram dolayısı ile yer bulabileceğim Otel ya da pansiyon tarzı bir yer önerebilecek birileri var mı ? :)

Yarın bayram geliyor, seviyorum.. El öpmeler, hal hatır sormalar. Eskilerden oldukça uzak olduğumuz $u günlerde eminim herkese çok iyi gelecektir. $imdi den mutlu bayramlar !

Geçenlerde Otel'de konu$uyoruz.. İnsanların ramazanda alkol alması ile ilgili. Bir arkada$ın söylediği bir$ey çok ho$uma gitti ;

" Bayram Namazından sonra Istanbul için alkol vakti.. " Hahaha, pek bir güldüm :))




Bir de $öyle bir durum var ki insanların bazı $eyler için kullandıkları mazeretlerden nefret ediyorum.. Din konusunda kimseyi ele$tirmem, ele$tirilmekten de ho$lanmam fakat.. " Ben oruç tutunca çok sinirli oluyorum, etrafımda ki insanları kırıyorum ve daha çok günaha giriyorum " diyenler.. Orucun mantığını anlamamı$, fabrika hatası olarak algılıyorum bu insanları. Oruç değilmidir, merhamet sağlayan ? Açlığı hissettirerek, aç olan insanlar ile empati kurmaya olanak sağlayan? Nefislerini, arzularını kontrol altında tutmayı öğreten Oruç değil mi ? Saçma..

Biz Türk milleti olarak her$eyin bokunu çıkarmayı çok iyi biliriz, biliyorsunuz.. Baklava'nın da çıkmı$.. Nasıl mı ? $öyle dü$ünün... Cevizin kilosu 15 Lira, $eker deseniz 2-3 Lira, yufkaya da 4 Lira desek.. Emek o bu derken kilosu en az 25-30 Lira olması gereken baklava 5 Liraya bile satılıyor.. Nasıl mı ?

Adamlar Fıstık yerine Bezelye koyuyormu$ yahu ! Yuh ! Ne fantezi ama..


Özellikle blog dünyasında Bidost haricinde kimse ile siyasi konularda tartı$mamaya özen gösteririm, çok fazla değinmem de... Bir olay var ki yemek yerken resmen yerimden sıçrayıp küfür ettim, babamın bakı$larını görmeliydiniz :) Biliyorsunuz bugün 26 maddelik bir öngörü topluluğu yayınlandı Kürt açılımı ile ilgili.. Bugüne kadar hiçbir zaman Kürt - Türk ayrımı yapmadım, yapacağımı da sanmıyorum.

Birincisi.. Hani biz okula gittiğimizde can atardık çıkıp okumaya.. Türküm, Doğruyum.. Çalı$kanım.. Sonunda hep beraber, tüm okul " Ne Mutku Türküm Diyene ! " diye haykırırdık.. Artık söylenmeyecekmi$.. İçimden o kadar çok küfür etmek geliyor ki. Ama yok, Büyük dü$ünmek lazım.. S.ktir.

İkincisi.. Her ne kadar gerçekle$meyecek olsa dahi söz konusu olması bile yetiyor. Alfabemiz kaç harfli diye sorulduğunda ne dersiniz ? 29 değil mi ? Bu sayı deği$mek üzereydi, " W, Q " gibi Kürtçe'de kullanılan harfler gelecekti.. S.ktirin be ! Türkiye Cumhuriyeti'nin resmi dili Türçe'dir ve alfabesi 29 harften olu$ur.. Bu kadardır, bitmi$tir. Dellendirmeyin, aklıma salak salak $eyler geliyor zaten ..


Nereye gidiyoruz ? Evet biliyorum, çok zor ama bir o kadar net bir soru :/


$imdiden herkese kocaman kocaman iyi bayramlar diliyorum !

Bug

edit post

12 Reply to "Bindik bir alamete.."

  • UndefinabLe© on 19 Eylül 2009 11:56

    Alamet bize binmiş gibi duruyor buradan bakınca tatlım. Ağlamak istiyorum, ağlamak... Ağlamak... Zaten asabım falan bozulmuştu, bu da üstüne iyi geldi; dellendim iyice.
    Of!

    İyi bayramlar canım!
    -D-

     

    Finduilas on 19 Eylül 2009 12:17

    Andımız okunmayacak mıymış? Hayır hayır hayır olamaz!! :O

     

    acı mutluluktur on 19 Eylül 2009 12:38

    Güzel bir yazıydı :)

     

    LoLLa on 19 Eylül 2009 12:54

    gitmeli bu ulkeden diyenlerin sayisi artacak ne yazik ki :'(
    ve yine ne yazik ki az bi zaman sonra 2 kisi daha gidecek. .
    :(
    teb agzina sicti ulkenin, cok ozur dilerim kufretmeyi cok sevsem de misafir oldugum bloglarda yapmiorum fakat bu durumda uzgunum edicem :(
    Undefinable'iN dedigi gibi binen bindi bizlere. .

     

    Bugra on 19 Eylül 2009 12:57

    -D-, Ne oldu sana bakayım ?!!

    Find, aynen öyleymi$ maalesef :/ Çok $ey demek geçiyor içimden de, neyse..

    -H-, te$ekkür ederim :)

    Lolla, o iki ki$inin içine beni de ekler misin rica etsem ? :) Bu arada küfür konusunda lütfen rahat ol.. Duygularıma tercüman oluyorsun :)

     

    LoLLa on 19 Eylül 2009 13:01

    elbette bloguma bisi yazip geliorum hemen buraya kufretmeye anlatamam ates basti bi anda soktugumun kararlarina bak !

     

    LoLLa on 19 Eylül 2009 13:48

    sakin sakin fazla derine inme ben biraz daha okursam gazete falan vatanı için vatan haini olmaktan korkuyorum :'(
    uzun zamandır gazete dergi televizyon almadim gunlerime gecelerime bi sele agladim sonra hemen kapattim :(
    ama simdi !'(

     

    Cadizula ~ on 19 Eylül 2009 13:58

    'Ne mutlu Türk'üm diyene' ..

    Bu sözü Ata'mız söylerken amacını uzun uzun acıklamamıs mı ? Türkm milliyetciliğinin ırkcı bir yapıya sahip olmadıgını bu topraklarda bu bayrak altında yasayan herkesin Türk oldugunu. hak hukuk acısından Türk kabul edildiği ve bir sürü mantıklı nedenle. Şimdi Ata'nın sesini kısarak/kısmaya çalışarak kelime oyunlarını mazaret gösteriyorlar. O söylenmediğinde yahut o cümle silindiğinde Kürt daha mı kürt hissedecek Türk Türk'lüğünden birşey mi kaybedecek ? Saçmasapan şeylerle uğrasılıyor. Bir şeyin mantığı anlaşılmalı,yoksa görülmek istendiği gibi görünen her zaman öyle görünecektir.

    Yazık.. Onca kana.. Onca emeğe.
    Nede doğru söylemiş Ata'm gençliğe seslenirken;

    'İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahilî ve harici bedhahların olacaktır. '

    Biz ah hariciyi bilirizde. Tanrı bizi dahili düşmanlardan korusun.

    Ayrıca güzel yazıydı,özlemiştik :)

     

    Çınar on 19 Eylül 2009 14:10

    Ne mutlu Türk'üm diyene!

    Sizin gibi gençleri okudukça daha umut var diye düşünüyorum.Henüz herşey bitmemiş.

    Yalnız birşeye üzüldüm, bakıyorum ki,gençler terketmekten bahsediyorlar ülkeyi(benim oğlumun düşüncesi de bu)Oysa kalıp karanlıkları andınlığa çevirmesi gerekenler sizlersiniz.

    Bayramınız kutlu olsun

     

    iki tane dövmesi olan bi kız on 19 Eylül 2009 16:38

    kürt Türk ayrımı yapıyorum evet. hepsini katledebilirim elimde olsa... hepsinden nefret ediyorum

     

    flightlessbrd on 20 Eylül 2009 11:02

    Last fm olayına sinir oldum bu bir. ikinciside iyi bayramlar :)

     

    Best Wishes on 22 Eylül 2009 23:40

    Bindik bir alamete,
    Gidiyoruz kıyamete
    Veda ederiz belki de
    Ahirette sefalete...

    Funda Arar'in bir sarkisiydi bu. Ic seslerimin en eglenceli soylenis tarzi budur son zamanlarda...

     
  • Yorum Gönder