Zaman problemi ya$ıyorum son 2 haftadır.. Ne sevdiklerime zaman ayırabiliyorum, ne sevdiğim $eylere..
Ne de kendime!
Biraz, zamana ihtiyacım var. Hiç zamanı değil, hiç!

edit post

14 Reply to "Zamansız Zamansızlık."

  • wakan tanka on 4 Eylül 2009 12:42

    günleri uzatma imkanımız var mı ? ben de bir çok şey yapmak istiyorum ama her biri eksik kalıyor :(

     

    UndefinabLe© on 4 Eylül 2009 13:04

    Of! Çok kısa bu günler... AYYYNEN BUGİM! Bilirsin ;)

    Öperim^^
    -D-

     

    Cadizula ~ on 4 Eylül 2009 13:30

    Geniş zamanlar diliyorum sana :)

     

    Elizaphelia© on 4 Eylül 2009 14:20

    Yetmiyo aynen! boş oturduğumda bile yetmio be! :D

    yapıcaklar listesi:
    hiçbişi.

    hah şuna bile yetmio o derece.ihi:)

    -N-

     

    gökkuşağında oturan kız on 4 Eylül 2009 15:05

    aynen yaa elizaphelia'ma katılıyorum..

    ihih getir ben yapıyım işlerini yarısını bi işim olsun belki banada yetmez zaman...

    =))

     

    wmina | queen elisabeth on 4 Eylül 2009 15:23

    aynen.. 25 saate çıksa belki yeter ;)

     

    Rouge on 4 Eylül 2009 22:58

    UFFF! BENDE YA:/
    blogumu geç uyumaya bile zamanım yok.

     

    ayci on 5 Eylül 2009 02:47

    son iki haftadir ülke sorunu yasiyorum.
    orasi mi burasi mi bilemiyorum!
    tek bir ülkede tek bir sehirde olamaz mi tüm sevdikleri insanin?!

    zaman ayirmak böyle birsey iste!

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 5 Eylül 2009 07:26

    ayci ile aynı sorunlar içindeyim..
    ahh topraamm zamanla yeter zaman:)) yoksa 40 saat de olsa yetmez..mucx.

     

    La Rouge on 5 Eylül 2009 08:46

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    La Rouge on 5 Eylül 2009 08:46

    haklısın :(
    yetmiyor 24 saat

     

    Bugra on 6 Eylül 2009 01:27

    Wakan, günleri de uzatsak hayat onu dolduracak bir$ey mutlaka bulur gibime geliyor :) Dolayısı ile bence çözüm değil :)

    -D-, bilmem mi.. :/ Ama Eski$ehir'de bu kadar kısa değil söyleyeyim :)

    Cadizula, te$ekkür ediyorum :)

    -N-, D'ye dediğim gibi.. Gel birde Eski$ehir'de gör zamanı :)

    Gökku$ağında oturan kız, istedikten sonra i$ çoook, dur bakayım :P

    Wmina, Wakan'a dediğim gibi.. I ıh olmaz :/

    Rouge, evet. $iddetle, uykuya bile zamanım kalmıyor :/ Pehh !

    Ayci, uhhh.. ! Nasıl bir elektrik var o yorumda öyle :) Sadece zamanı değil kendini de bölmü$sün sanırım? :)

    Topraaam.. Dediğin gibi hakkaten, zamanla :) Dikkat ediniz kendinize :)

    La Rouge, yapsak yapsak ne yapsak? Hm? :))

     

    mosquito on 10 Eylül 2009 07:18

    Benim uyku zamansızlıktan günde 4 saate düştü.Hadi hayırlısı:)

     

    Anonymous on 14 Ekim 2011 06:11

    ZAMAN ÇOK HIZLI AKIP GİDİYOR DEĞİLMİ? EVET İŞTE BU KIYAMET ALAMETLERİNDEN'DİR O HALDE AHİRETE HAZIRLIK YAPALIM...

     
  • Yorum Gönder