Planlanmı$ bir$ey değildi aslında.. Konu$uldu, olabilir dendi ve olmu$tu bile :)

Undefinable ve Elizaphelia geldiler Eski$ehir'e.. Ben eksik kalırmıyım, hayır pek tabii :) Konu$ulacak ne kadar çok varmı$ onu anladım birde.. Gökku$ağında Oturan Kız'ı ve Hamlet'i de tanıdım.. Hepsi teker teker mükemmel insanlar, $iddetle tavsiye ederim :P

Anlatacak çok $ey var aslına ama zaman yok maalesef :/ Zamanın bol olduğu bir anda teker teker tüm detaylarını anlatacağım! Kimleri konu$tuk, kimleri çeki$tirdik :P

Bir dahaki blogger bulu$masında görü$mek üzere efenim, mutluluklar herkeslere :)

edit post

23 Reply to "Bloggerlar Eski$ehir'de.. :)"

  • Elizaphelia© on 13 Eylül 2009 06:20

    BİZ! EVET!
    Such a perfect day and it's ours =))

    yerim bizi yerim yer yer yerim=)ihi:)

    -N-

     

    Elizaphelia© on 13 Eylül 2009 06:20

    BİZ! EVET!
    Such a perfect day and it's ours =))

    yerim bizi yerim yer yer yerim=)ihi:)

    -N-

     

    wakan tanka on 13 Eylül 2009 06:20

    ama ben de blogger buluşması istiyorum :( :)

     

    UndefinabLe© on 13 Eylül 2009 06:26

    Wakan bebeyim, bir dahaki İstanbul'da olabilir. Olabilir mi?
    Evet olabilir...

    Bugim benim ya! Negzel gündü! Herşey için minnet duyuluyor sana, bilesin ;)

    Öperim bolcana ^^
    -D-

     

    ayci on 13 Eylül 2009 08:03

    bendeeeeeehehehe!

     

    bi dost on 13 Eylül 2009 08:23

    beni çekiştirdiniz mi? diycem ama içlerinde beni tanıyan bi sen varsın, sen de yapmazsın öyle eşşeklik:P ay ne güzelmiş, oh oh :))

     

    UndefinabLe© on 13 Eylül 2009 09:43

    "bi dost" seni ben de tanıyorum ki! Senden de konuştuk bilesin (=

     

    iki tane dövmesi olan bi kız on 13 Eylül 2009 09:48

    beni kesin çekiştirdiniz!
    ya bu arada ben de bugün yarın bi yolunu bulup eskişehire kaçmayı planlıyodum ablamlar geliyomuş... istanbulda da buluşsanıza? hım?

     

    cesetizleri on 13 Eylül 2009 10:32

    yoo kıskanmadım ne kıskacağım ki hiç
    hıh!!

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 13 Eylül 2009 10:59

    yaaaaaa ama böyle de nisbet yapılmaz ki.... walla istiyorum bi eskişehir zirvesi daha karışmam.. ayrıca kulak çınlamalarımın nedeni belli oldu:P
    öperim hepinizi:))

     

    gökkuşağında oturan kız on 13 Eylül 2009 13:14

    tanımak tanışmak süperdi yahuu

    eskişehirli blogcuda varmış bugi ya hep ank ist diilmiş ihih

    fotoda süper olmuş yahu

    öperem hepinizi ihih =)

     

    delininbiri on 14 Eylül 2009 06:17

    pek de artist çıkmışsınız canıım :P

     

    bi dost on 14 Eylül 2009 12:24

    "UndefinabLe©" ne konuştuğunuzu hemen mailime yolluyosun kardeş :P:P

     

    Elizaphelia© on 14 Eylül 2009 16:01

    Hepiniz konuşuldunuz :D heha ciddiyim :):)

     

    bi dost on 15 Eylül 2009 18:18

    eliza sen de yolla o zaman, bi de snein bakış açınla bakayım:D

     

    иαℓαи on 17 Eylül 2009 10:38

    selamlar

    valla ne güzel olmuş :)

     

    Bugra on 19 Eylül 2009 11:34

    -N-, Süper ! Daha da güzel olacak ama ;)

    Wakan, sen İstanbul'daydın değil mi abi ? :)

    -D-, siz olmasaydınız manası olmazdı.. İyi ki gelmi$siniz :)

    Ayci, sen de mi Eski$ehir'desin ? :)

    Fund.. İstanbul için süper fikirlerimiz var! Olcak olcak :)

    Ces, toplandığımızda geleceksin değil mi ? :))

    Ay Kopuğu, çok çınlattık çoook :)

    Gökku$ağında Oturan kız, ke$ke o fotoğrafta sen de olsaydın ama :/ Bir daha ki sefere o zaman :))

    Deli, sorma :) Bağırınıyorlardu $uh bir poz verin diye, bu çıktı :D

    Bi dost, ben anlatıcam sana! :D

    Nalan, te$ekkürler.. Darısı ba$ına :)

     

    DORİS on 24 Eylül 2009 09:11

    şimdi resimdekiler kim kim, ben neredeyim:))))))

     

    suicidallegacy on 25 Eylül 2009 06:38

    iimiş eskişehirde blogcu mu varmış.ilginç=)

    -sen kimsin , ne diosun?
    -neblim

     

    Bugra on 25 Eylül 2009 06:41

    Doris :) Soldan sağa, Elizaphelia, Ben, Undefinable ve Kuzenim Alp :) Evet, hem sen nerdesin ?!

    suicidallegacy, e tabii.. Eski$ehir'de de internet var :) Bununla bizlerinde bilgisayarları olunca ister istemez oluyor :)) Sen de mi Eski$ehir yoksa ? :)

     

    suicidallegacy on 25 Eylül 2009 13:07

    aynen bende eskişehirdeyim=) sorduum soru ne kadar arkaikmiş oysaki ben eskişehirdeysem ve blogum varsa ne diye eskişehirde blogcu mu varmış diye sorarım ki.tek ben olayım istiyorum galiba esk.te blog yazan psikolocimin derinlerinde:D

     

    Bugra on 25 Eylül 2009 13:25

    $imdi.. Biz de olanlar sende de var o zaman :) Ama olmasın böyle, bencillik yapmayalım.. Bizim de anlatacaklarımız var belki :P Neyse.. Derinleri de$memek lazım, kendimden biliyorum..

    Memnun oldum diyebilirim sanırım :)

     

    suicidallegacy on 25 Eylül 2009 15:42

    heheh ortak bilinç sahibi olmamıza sevindim.

    tabi ki bende sanırım diyebilirim.hatta dedim diyelim hadi biz şuna.dedim=)

     
  • Yorum Gönder