Mutlu pazarlar herkese !

Ruh hali falan diyorum ama pek alakası yok aslında bugünkü parçanın ruh haliyle. Sadece payla$mak istedim hatta bilmenizi istedim diyebiliriz.. Evet, bunu gerçekten çok istiyorum çünkü hakkettiği yerde olmadığına inandığım bir isim...

Sema.. Duymu$muydunuz ki ?

" Hayır " cevabı verenler için biraz tanıtayım madem.

Ankara doğumlu Sema Moritz. 1981 yılında Ankara Üniversitesi Kütüphanecilik Bölümü'nü bitirmi$.. Yine 1981 yılında Berlin'de bir grup ile ba$lamı$ müzik hayatına.. Aynı zamanda iyi bir tiyatro oyuncusu olan Sema Moritz'in vazgeçilmezleri arasında Tango en ba$ta yer alıyor..

Gelelim büyüsüne.. Farklı bir$eyler var sanki, hani böyle $arkılar vardır.. Sizi alır yerden yere vurur ardından göğsüne yatırarak saçlarınızı ok$ar.. Aynen öyle. Duygusalla$ıyorsunuz, hatta muhtemelen benim gibi gözya$larınıza hakim olamamanız da muhtemel.

Hasretin güzeli, $evkatlisi de mi oluyormu$ diyenleriniz olursa, buyursun dinlesin.. Ardından, " gerçekten de oluyormu$ " dediklerini duymak için sabırsızlanıyorum..

Evet, en iddialı olduğum parçalardan biri.. Mutlaka beğeneceksiniz. Buyrun, buradan $arkıyı edinebilirsiniz..

edit post

11 Reply to "Ruh Hali $arkıları - 8"

  • Cadizula ~ on 6 Eylül 2009 03:13

    İçime işledi..

     

    Muffin on 6 Eylül 2009 03:46

    Kütüphanecilik bölümü. İlginç..
    Şarkı gerçekten çok güzel, güzel iş Buğra..
    Hep senden çıkıyor böyle şeyler :)

     

    Elizaphelia© on 6 Eylül 2009 05:27

    Sevdim ki evet evet....

    -N-

     

    sentekbizikimiz on 6 Eylül 2009 05:36

    nasıl da güzel gitti şu sıkıcı pazar gününde.teşekkür ederiz.-ipek

     

    flightlessbrd on 6 Eylül 2009 08:20

    peki. güzel :)

     

    guguk kuşu on 6 Eylül 2009 09:13

    dinliyorum, evettt tam bir hasret şarkısı

     

    DORİS on 6 Eylül 2009 10:40

    hımmm...
    :)

     

    Cadizula ~ on 6 Eylül 2009 11:44

    Hey.. Galiba ödüllendirdim *-)

    http://cadizula.blogspot.com/2009/09/dahil-ben.html

     

    tuncywashere on 7 Eylül 2009 11:41

    Fikrimin ince gülü yorumu da süperdir. Şiddetle tavsiye ederim ;)

     

    * ßayanku$ ^^ on 9 Eylül 2009 09:26

    indirdiim ve günlerdir gece gündüz dinliorum teşekkürler paylaşımın için.

     

    Bugra on 9 Eylül 2009 14:40

    Cadizula, sen bir de bana sor :) Ödülümü de aldım bu arada, çok te$ekkür ederim :)

    Muffin, te$ekkür ederim o zaman :)

    -N-, ben de çok sevdim ki :)

    İpek, çok sevindim.. Gerçekten :)

    Flightless, :)

    Guguk Ku$u, gerçekten de öyle ama.. İnsana özlediği her$eyi hatırlatıveriyor :/

    Doris, hm hm :)

    Tunca, kesinlikle! İlk dinlediğim parçası oydu zaten.. Tek dü$ündüğüm hakettiği kadar ilgi görememesi :/

    Bayanku$, beğenmene çok sevindim gerçekten.. Vallahi, çok ho$uma gitti be :)

     
  • Yorum Gönder