Hah i$te.. Ne zamandır bekliyordum bu ruh halini.. Ha geldi ha gelecek, geç kaldı diyerek. Okuyacak olan var ise ba$tan uyarayım, pek iyi bir ruh haliyle yazılmı$ yazı değil bu.

Bakıyorum da kendimden ba$ka kimseye faydam yok bu günlerde. Gerçi bakmayın, kendime de faydam yok pek.. Ne yaptığımı bilmiyorum da, kendimi bir ot sanıyorum heralde ki nefes alıp veri$imi fayda olarak görüyorum kendime. Geçmi$imde ne varsa, ne yaptıysam hepsi bir bir geliyor aklıma. Yok, iyi olanlar elekten geçirilmi$ ve bir yere ayrılmı$.. Ne gerek varsa, zamanı sanki..

Yüzle$me olabilir ki bunu biliyordum zaten, er ya da geç olacaktı. Geçmi$te yaptıklarım bir $ekilde kar$ıma çıkacaklardı. Elbet kendim ile hesapla$acaktım. Ben kendimle hesapla$ırken, anılarda benimle birlikte bana kar$ı oluyor.. Hep beraber saldırıyoruz bana. Hücum !

Ama kesinlikle bir günah çıkarma değil bu.

Geçenlerde, bir olay oldu.. Kendisi okuyor biliyorum ama dediğim gibi bu kesinlikle bir günah çıkarma değil. Eski kız arkada$ım, birden bire, hiç beklemediğim bir anda bir$eyler yazdı msnden.

" Bana bıraktıklarınla sava$ıyorum. Hayatımın en güçlü paranoyalarını, en ula$ılmaz senaryolarını seninle ürettim. Korkunç olanı doğru olmalarıydı, $imdi bırakmıyorlar beni. Belki doğru değiller, umarım doğru değiller ama yinede benimleler.. Kar$ıla$tırmalar, acabalar. Sesi biraz durgun bulsam paranoya üretmeye ba$lıyorum. Ho$geldin xxxx "

Boğazımda daha önce böyle büyük bir lokma hissetmemi$tim, yutamadım. Yutkunamadım. Ne desem bilemedim.. Evet, biliniyordu ama dillendirilmemi$ti sadece.. Biliyorum, her geçen gün daha bir farkında oluyorum. Yapılacak edilecek hiçbir$ey yok $u saatten sonra, testi kırılmı$ bir kere. Tek bir$ey istiyorum ama. Bir gün biri çıksın kar$ına, bütün korkularından alsın seni götürsün.. Bunu kendim için değil, senin gerçekten mutlu olmanı istediğim için söylüyorum. Pek kabul edilmez dualarım ama bunun için dua bile ederim... O kadar yani sen dü$ün :P

Hayatımda çok nadir pi$manım demi$imdir.. Mümkün olduğunca kaçınırım, iyi ya da kötü yaparım. Cezasını, cefasını neyse artık çekerim. Ama burada, ke$ke olmasaymı$, yapmasaymı$ım diyebiliyorum. Yine yapacak bir$ey yok.

Herkesin hevesle beklediği, gelmediğinde muhtemelen " Neden gelmedi hala? " tarzı cümleler kurduğu yaz ayından sıkıldım. $u anda Eski$ehir'in buz gibi havasında, yağmur yağarken yürümeyi istiyorum. Islanmak, ıslandıkça soğuk du$ etkisi gibi kendime gelmek.. Hayret ediyorum kendime, herkesin cıvıl cıvıl olduğu bu dönemde ben böyle bir$ey isteyebiliyorum. Vallahi olacak i$ değil, her$eyi geçtim bana uygun bir$ey de değil pek.

Hayret ediyorum kendime. Böylede dengesiz yazı yazarım, bir öyle bir böyleyim!

edit post

8 Reply to "Beklenen Tren geldi."

  • DORİS on 8 Ağustos 2009 05:59

    bir kere kendine de faydan var, herkese de var. silkin azcık da kendine gel. yaşananlar kimin sucu bilmiyorum, belki o gitti belki sen. ama geçti gitti artık. zaman geçtikçe yaşaanlar sadece hatıra olacak. umarım arkadaşın da mutlu olur ama, senin elinden bir şey geliyorsa sorumluluk kalmamıştır artık. mutlu olmak için bir şeyleri bekleme. hayat sen mutlu ol diye uzanmıyor önüne. önemi olan senin başarabilmen. bak biz seni seviyoruz, sevdiğin bir yemek var, arada içiyorsun, eskişehir diye bir yer var.... mutlu olmak için cok sebebin var.. :)))

     

    zehra16 on 8 Ağustos 2009 06:42

    Herkesın sanırım hayatında yutkunamadıgı bı lokma var Buğra,benım bugun oldugu gıbı.En kötu ıhtımaller hep uzak tutulur anlam veremedıgımız seylerden, ben en kötü ihtimali yasadım bugün.Yazmışsın ya""Hayatımın en güçlü paranoyalarını, en ula$ılmaz senaryolarını seninle ürettim. "".Ben de demiştim "beraber sessiz fırtınalara hırçın dalgalara"diye.Yola yalnız devam etmek gerekiyor bazen heralde aynı zamanda da yalnız ılerlerken bütün güzellıklerıde görmeyi bilmek

    ps:senın konuyla pek ılgılı olmadı yazım ama halet-i ruhıyem bunları yazdı böle:)

     

    UndefinabLe© on 8 Ağustos 2009 12:35

    Neden aynı anda aynı şeyi istiyoruz?! Bakakaldım (=

    -D-

     

    SiL BaştaN on 9 Ağustos 2009 10:36

    Önce kendine şu soruyu sor, gitmek istemiş olabilirsin bunu şimdi de istiyormusun ?
    Her ne olursa olsun son bir kez daha denemeye veya sormaya hazırmısın ?
    Kabul edilsen de taşıyabilirmisin ya da edilmesende bu yükü kaldırabilirmisin ?

    Yanıtlar sende saklı. Düşün ve ya o yüreğe taşın kalıcı olarak.

    Yada o yürekten tamamen çık git ardına bakmadan.

    Kimse kimse için hayatını ertelememiş olur o zaman...

    Sevgilerimle, affına sığınarak iyi niyetle yazılmış bir öğüttü sadece Buğra kardeş...

    Yolun açık olsun kararlarında...

     

    İrma on 9 Ağustos 2009 13:58

    ordan oraya atladın demişsin ya benimde aklıma ilk sıcaklardandır geldi bence bu atlayışın sebebi bu.
    havalar ısındıkça milletin canı sıkılıyo geçmişe sarıyo vay sonra sardığı kişinin haline bence duymamazlıktan gelmek en iyisi...

     

    Tirnakli Bakla on 9 Ağustos 2009 14:22

    Biliyordum,biliyorum.Duymak iyi mi kotu mu bunlari ? Ama soylemenin iyi geldigi kesin .

     

    Parpali on 9 Ağustos 2009 23:15

    Bu tren hiç beklenmeyen istasyonlara da uğruyor. Aslında bu bir dönem ve demek ki herkes bir şekilde bu dönemi geçiriyor. Çok şey yapmak isterken, ve dahası birçoğunun da ucundan kıyısından tutmuşken; bir anda hiçbirini başaramadığını, saçma bir çaba içinde olduğunu düşündürüyordur mesela. Kendini sorgulamak içinyanlış zaman. Temizlik tren boşken yapılmalı...

     

    Bugra on 10 Ağustos 2009 13:40

    Doris, süpersin! Çok te$ekkür ediyorum tatlım..

    Zehra, evet. Bilebildikten sonra daha doğrusu farkına varabildikten sonra.. Umarım. Ayrıca konu ile alakası olması mı gerekiyor illa ki, hiç gerek yok :)

    -D- , aynı anda aynı $eyler.. Farkettim bende. Aynı gökyüzüne bakıyoruz desem çok mu kli$e olur ? :)))

    Ablacim, affıma neden sığınıyorsun anlayabilmi$ değilim! Hem senin gibi tatlı bir insanın söylediği her$eye açığım ben. Soru sormak için biraz geç kaldık ama. Sorular zamanında soruldu, cevaplar verildi.. Ha ya$ananlar verilen cevaplar ile ne kadar tutarlı oldu bilmiyorum :/

    İrma, $imdi kim kimi duymasın canım onu anlamadım ben ama :)

    E*, söylemek iyi geldi kesinlikle! Ama duyman konusunda bir$ey diyemeyeceğim. Sen söyle istersen ?

    Parpali, aslında temizlik giri$imi yoktu.. Kireç gibi dü$ün :) Çıkmıyor kolay kolay.. Ama çıkmasında, temizlenmesin de mümkünse. Ben onları hatırladıkça kendime geliyorum sanırım.. Mazo$ist tarafım dola$ıyor yine! :/

     
  • Yorum Gönder