Habere mi, yoksa gazetenin ciddiyetine mi hayran kalsam $a$ırdım.
Gerçi eski bir gazete ama olsun.
Güzel !

edit post

13 Reply to "$ok $ok $ok, Flla$ Fla$ Fla$.."

  • DORİS on 2 Ağustos 2009 10:29

    hakikaten şok:)))))
    nasıl kırmıs ama merak ettim:))töbe töbe:)

     

    wakan tanka on 2 Ağustos 2009 10:30

    aa kesinlikle manşetten verilmeesi gerekn bir haberdi :)

    hakkaten şok :)

     

    zehra16 on 2 Ağustos 2009 11:42

    boğa dan daha hayvan olduğu kesin.

     

    UnidentifiedFuckinObsessive© on 2 Ağustos 2009 12:50

    höhöhöy! Çok meşhur bir haber! Manşet ya! Of, çok komik.

    ~U.F.O.©~

     

    Onurius on 2 Ağustos 2009 13:14

    gazeteyi severek okuyorum ;) haberde dehşet dorusu :P

     

    kelemek on 2 Ağustos 2009 17:41

    mail?!?

     

    kelemek on 2 Ağustos 2009 17:41

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    *Asi-yeah* on 3 Ağustos 2009 05:03

    Basli basina bir travma gelin için. Yazik. Nasil becermis o ayi bel kirmayi?

     

    SiL BaştaN on 3 Ağustos 2009 09:10

    Ama, ama zaten adam ÇOBAN değil mi... Bakış açısı tıpkı onlar gibi olmuş sanırım. Gazetenin ciddiyeti de tartışılır belki ama, toplum bunları okuyor...

    Sevgilerimle...

     

    spESİfik on 3 Ağustos 2009 13:55

    ahahah bu ciddi mi ya:D

     

    spESİfik on 3 Ağustos 2009 13:55

    beni o adama vermeyin diye yalvarmış bide:D allahım..hala gülüyorum:D

     

    Bugra on 3 Ağustos 2009 19:08

    Doris, i$in orası gerçekten muamma.. Bende merak ettim :p

    Wakan, öyle gazeteye böyle haber :p

    Zehra, gazete mi çoban mı ? :))

    UFO, :))

    Asi, dediğim gibi bende bilmiyorum olayı.. Gazetenin ar$ivine bakmak lazım anlayabilmek için :)

    Ablacim, toplumun bunları okuduğu bir gerçek.. Ama öyle deme yararlı bilgiler.. En azından nasıl bir toplum içerisinde ya$adığımızı gösteriyor bize. Bırakın okusunlar..

    Spesifik, gazeteye çıkabilecek kadar ciddi sanırım :D

     

    Plesenta on 4 Ağustos 2009 10:58

    Oha şok oldum..
    Hem gazetede yayınlanmasına hem de belinin kırılmasına.. asdfagh

    Dikkatli olmak gerek :D asfgagsdhl :D

     
  • Yorum Gönder