Beni benimle bırak,
Beni benimle bu cehennemde!


Sonunda yaptırdım :) Mükemmel bir duygu, mazo$ist duygularınız kabarıyor yaptırırken.. Acı yok, kan falan hiç yok :) $iddetle tavsiye ederim..

İnsanlar yaptıracağım modeli daha önceden görmedikleri ve dolayısı ile manasını bilmedikleri için yadırgıyorlar biraz.. Çoğu ki$i cehennem yerine cenneti yaptırsaydın da güzel $eyler görseydin diyor :) Benim kar$ıla$mak istediğim $ey tam bu diyorum çoğuna..

Dün de güzel bir Hiper Dialog oldu aslında.. $öyle ki ;

Otelde insanlar yorumlamaya çalı$ırken a$çılardan bir tanesi " Bunu yaptırdıktan sonra cennet'e mi gitmeyi planlıyorsun? " dedi..

Ardından diğer bir a$çı sözünü keserek devam etti ;

" Abi cennete gidip ne yapsın.. Baksana orada ki ortama, Tayyip Erdoğan orda, Erbakan orda.. Cehennemde Paris Hilton ayaklar altında, kimse yüzüne bile bakmıyo. O derece.. "

Tabii ki bunun arkasından gelen, tüm oteli inleten kahkaha sesleri :)

$öyle devam etti ;

" Cennette her yer çiçek, böcek.. Bir yerden sonra sıkılır insan orda.. İçki, kumar, karı kız hepsi cehennemde.. Her dakika aksiyon olur.. "

Ne desem bilemedim :) Ama çok güldüğümüz kesin :)

Neyse efenim, kocaman mutluluklar diliyorum herkeslere!

edit post

23 Reply to "Sonunda, Cehennemde !"

  • RougeRedHead on 25 Ağustos 2009 03:18

    bakış açısı budur işte.
    hahay.
    güldüm bende.
    güzel demiş kim demişse.
    hayırlı olsun bir de.

     

    moonlight. on 25 Ağustos 2009 03:24

    çok iyi olmuş,çok beğendim :)

     

    UndefinabLe© on 25 Ağustos 2009 03:39

    Dövme olarak çok başarılı durmuş; hasta oldum resmen! Güle güle kullan. Cennet, cehennem fark etmez; yeter ki mutluluk olsun. Eah!

    Süper ya! Öperim neyim^^
    Bu arada kargonu aldın mı?! (=
    -D-

     

    flying lady on 25 Ağustos 2009 03:44

    Hayırlı olsun efenim, darısı başımıza.

     

    Onurius on 25 Ağustos 2009 04:45

    bende yaptırayım mı acep diyorum amaaa ne bilim bizim aile biraz terstir bu işlere dövmenin şeklinden çok neden yaptırdığın takılır onlara neyse...

    dövmenin işçiliği güzel ama ana fikri biraz garip dorusu...sanki şizofren hastalara gösterilen A4 kağıtlardaki resimler gibi olmuş..ne bilim tsubasa felan yaptırsaydın daha hayırlı olurdu kanımca :P

     

    İ.x.İ.r on 25 Ağustos 2009 05:27

    Güzel olmuş:)

     

    gökkuşağında oturan kız on 25 Ağustos 2009 05:51

    wuuwww süper olmuş yaaa... hayran kaldım..
    sana mutluluk verdiyse cennet cehennem ne önemi var dimi ama =)

     

    Elizaphelia© on 25 Ağustos 2009 08:07

    Çok sevdim, zaten kendine has orjinal olması en önemli yeri =)))

    ohhh hayrlı olsun cehennetin :D

    -N-

     

    wmina | queen elisabeth on 25 Ağustos 2009 09:06

    Vayy.. güzel olmuşş beğendimm =))

    Ayrıca aşçıya da ayrıca bayıldım nasıl bir bakış açısı o öylee :D:D

     

    Mizz Oz on 25 Ağustos 2009 09:20

    Aci yok mu? Ben yaptirirken yari yolda vazgecicektim yahu, agladim bitene kadar resmen..
    Bi dahakine kafam guzel gitmeyi planliyorum..

     

    La Rouge on 25 Ağustos 2009 11:13

    Hayırlı olsun canım güzel duruyor:)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 25 Ağustos 2009 14:26

    cehennemi cennet haline getirmiş valla:)) bulusuruz orda da o halde:))
    öperim..hayırlı ugurlu olsun:))

     

    flightlessbrd on 25 Ağustos 2009 15:35

    bende yarın sabah yaptırıyorum ama bi korktum ya böyle acır falan uf. bu arada ailecek ordaki dialoga çok güldük :)

    acıyomu??

     

    Finduilas on 25 Ağustos 2009 22:26

    güzel olmuş. yorumlara da bayıldım. :D

     

    DORİS on 26 Ağustos 2009 00:28

    haydi bakalım hayırlı olsun:)
    yoldan geçerken gören insanlar ne acep bu diye tahmin yürütürler artık:)))
    bir de ramazan ramazan çarpılacaz ondan korkuyorum:)))))

     

    Bugra on 26 Ağustos 2009 02:56

    RRH, te$ekkür ediyorummm :)

    Moonlight., :)

    -D-, yuppiii ! Kargom geldi, mükemmelde oldu. Aynısından bende yaptım, paketledim.. Gönderdim :) Öpücükler kocaman! :))

    Flying Lady, darısı ba$ına :))

    Onur, hahah tsubasa :)) Çok soyut $eyler be abi :)

    İxir, te$ekkür ederim :)

    Gökku$ağında oturan kız, aynen öyle vallahi :) Ha cennet, ha cehennem.. Mutlu olduktan sonra gerisi teferruat :)

    Mizz Oz, vallahi acı yok :) Tabii nereye yaptırdığına göre ve yapana göre deği$ir.. :) Hani benim eleman hayvani bir $ekilde kanırtıp " Acı var mı acı.. ? " diye sormasına rağmen iyiydi :)) Kafa güzelken değilde yaparken içmek süper bir keyif ! :)

    La Rouge, te$ekkür ederim tatlım :)

    Topraam, bulmazmıyız :)) Saol canım..

    Flightless, aaaa :) $imdiden hayırlı olsun madem.. Hiç acı yok merak etme :) Görelim modeli :P

    Find, te$ekkür ediyorum :)

    Doris, sorma.. Yerimizi garanti ediyoruz resmen :))

     

    delininbiri on 27 Ağustos 2009 06:56

    pek havalı bir dövme olmuş..sevdim :) bu yaz yaptırıyordum ben de dövme..desene bir türlü karar veremediğim için yaptıramadım :D

     

    BİgarİpwoMen on 28 Ağustos 2009 11:59

    Çamaşır makinem bozuldu 2 gün önce, servisi aradım dün geldiler.Bir adam ve bir delüğğanlı içeri girdikleri an ahada dedim bu oo :) Sen zannettim iyimi sırf şu dövme yüzünden..Sol kolunda aynen seninkine benzer bi dövme vardı emin olamadım deli gibi koluna bakıyorum ama halimi görmeniz lazımdı :))) Dayanamadım bakabilir miyim dedimde o vakit ikna oldum sen değilmişsin ama acaip benziyodu :)

     

    wmina | queen elisabeth on 28 Ağustos 2009 12:36

    Adını sorsaydın haa.. amma garip kasınısn xDxD :P

     

    Bugra on 28 Ağustos 2009 14:48

    Bigaripwoman, vallahi garipsin :P Wmina'nın dediği gibi bir isim soruverseydin ya :P Çok mu delüğğanlı duruyorum ordan :P

     

    BİgarİpwoMen on 28 Ağustos 2009 16:27

    Hee çoğ delüğanlı gördüm seni:) Ama zate şehirler farklı yani ne bilim birden dövme görünce isim misim düşünmedim ki :))

     

    spESİfik on 29 Ağustos 2009 09:31

    vaay yaptırdın demek haa:D baya bi düşündürdün bizi ama çok güzel olmuş:D

     

    iki tane dövmesi olan bi kız on 30 Ağustos 2009 08:35

    hayırlı olsun buğracıım:)

    cehenneme hoşgeldin!

     
  • Yorum Gönder