edit post

14 Reply to "Ben Yapamadım Bir Yorum..."

  • Elizaphelia© on 26 Ağustos 2009 03:37

    Acınası ve ironik =)
    Artık bunlar için yapıcak bişi kalmamış =))
    özel tarama programı da iyimiş ha :D
    yalnız ilk resimde ki en son yoruma bittim haha :D

    -N-

     

    Dolunay on 26 Ağustos 2009 03:40

    komık ya ...

     

    Onurius on 26 Ağustos 2009 03:43

    son resim iyimiş..sen deterjanı sür iyice bi çitile sonra haydar amcana git bi baksın haggatten temizlenmişmi :)

     

    La Rouge on 26 Ağustos 2009 03:44

    Allahım:)))
    evlerden uzak

     

    Sel on 26 Ağustos 2009 03:45

    He diyip geçilmesi gereken yaratıklar!

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 26 Ağustos 2009 03:46

    traji komik...allahım kimlerle birlikte yaşıyoruz:):)

     

    The SummerSon on 26 Ağustos 2009 03:50

    Birinci ve üçüncü fotoğraflara bittim! İkinciyi ve sonuncuyu biliyordum. Sabunlar ruhun temizliğini simgeliyor, özel tarama programı ile bilgisayarda bulunan tüm adresler görülebilir... Haha :D

     

    DORİS on 26 Ağustos 2009 04:20

    yuh valla. hele sondaki:))
    yavrucuk madem namus temizliğini anlamayacak kadar küçük ya da salaksın ne gidip,,, tövbe tövbeee:)))
    sabunla fotograf cektireceğim en kısa zamanda:))

     

    darko on 26 Ağustos 2009 04:28

    calgonda koy bari kireç tutmasın :)

     

    Melankolia sln on 26 Ağustos 2009 05:51

    ilk fotoya koptum ya :D
    insan bukadar mal olmazki ama O.o

     

    SiL BaştaN on 26 Ağustos 2009 06:05

    Tek keime ile dehşet verici!!!

    Son namus temizleme olayına hele tutamadım kendimi :)))))

    Sevgiler....

     

    İrma on 26 Ağustos 2009 08:47

    1. fotoğraftaki sabunları anlayamamıştım ki cevabı vermişler
    "ya o sabunlar ruhumuzun temizliğini simgeliyooo"
    Allah ıslah etsin:)

     

    ღஜღHΣЯΛღஜღ on 26 Ağustos 2009 10:37

    ne yazık ki bu ve bunlar gibi bir çok insanla bu dünyayı paylaşmak zorundayız..acı ama gerçek...

     

    principessa on 27 Ağustos 2009 00:57

    vajinasını deterjanla yıkayan kıza puanım 9 kanka !
    hangi zihniyet ya hangi el olu yazabilir hahahaha :)

    bi arada yumusatıcıyı denesin,deterjan tek basına bu işi götürmez hahahahahaha :)

    birde dün bişe gördüm buna benzer.Kızın biri yazmış,sevgilimle şakalaşırken kızlıgımı kaybettim die bir başlık :)
    altındada 1 yıllık erkek arkadasımla şakalaşırken ilişkiye girdik demiş.doktorculuk oynuyorlar sanırım:) hahahahah

     
  • Yorum Gönder