Efenim mim derken aldı ba$ını gitti.. Toparlayalım bakalım.. Yalnız bir $ey var söylemek istediğim, Bi dost mükemmel(!) bir güzellik yapıp bir mim paslamı$.. 100 madde :) Yazacağım pek tabii ama biraz zaman alacak, haber vereyim dedim :))

İlk mimi Loreathan paslamı$tı. Röportaj tadında, cevaplanması gereken bazı sorular var. Bakalım, nasıl olacak :))

1- Bloguna neden bu adı verdin?

Aslında bunun üzerine pek dü$ünmedim. Öylece, birden çıkıverdi.. Sonra kendime logo ararken $u ağzından su damlayan sersem $eyi gördüm. Evet, bu olsun dedim kendi kendime.. O günden bugüne adımız Toslumbağa kalmı$tır.. Yoksa kaplumbağalara kar$ı ayrı bir ilgim yok :)


2- Blog yazarken, star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin $eyler var mı ?

Haha, nasıl bir sorudur bu :) Aslında var, müziksiz asla.. Gerçi müzik hayatımın her anında olduğu için yazarken istediğim özel bir durum da olmuyor. Olsun :) Ama olursa fena olmayacaklar var tabii.. Güzel bir ruh hali ve mis gibi bir kahve.. Mmm!

3- En son satın aldığın garip $ey ?

Bunun herhangi bir gadget ürünü olduğunu farzederek yazıyorum, belki de i$ime öyle geliyor :) Keyfime çok dü$kün biri olduğum için $urada gördüğünüz Hi-Tech laptop altlığını aldım :)

4 - $eker gibi bir insan olduğun anlar..

Son zamanlarda O'nunla olduğumda.. Bildiğiniz hamur gibi oluyorum.. Muhte$em bir huzur ve bunun etrafıma yansıması.. :) E birde 2 duble rakı içtikten sonra tabii ki.. :)

5- Arkada$ım artık sormayın $unları dediklerin ?
- Daha önce benden ba$ka Serdar Ortaç ya da BBG Caner'e benzeten olmu$muydu ?
- Çok içmiyormusun ?

6 - Seks'in sende ki rengi..

Bu kadar $eker sorular arasında bu nasıl çıktı anlayamadım.. Ama.. Immm.. A$kın sabit bir rengi yoktur bence.. Ya$adığın duygular, hissettiklerinle ya$adığın kadar koyu.

7 - Aynaya baktığında gördüğün ?

Genellikle muzur bir çocuk görüyorum :) Birde, gözüm hep küpelerime takılır :))

8 - " Kendini okutan blog " dediğin ?

Kendini okutan blog benim okuduğum blogdur :P Tamam, kötü oldu.. Ben insanların ya$amlarından kesitler görebildiğim yazıları seviyorum. Her yazıda farklı bir hayat, farklı bir ya$am tarzı, bamba$ka bir insan. Ho$uma gidiyor. Kendime bir$eyler katıyormu$um gibime geliyor çoğu zaman. :)

9 - Bu blog sahibi/sahibesi ile kar$ıla$abileceğimiz mekanlar ?

$u sıralar İstanbul Marriott Asia'nın herhangi bir yerinde kar$ıla$abilirsiniz :) Bir süre sonra muhtemelen en çok özlediğim $ey olan, Anadolu Universitesi çimleri üzerinde bira içerken.. Eski$ehir Nox Pub da es geçilmeyecek diğer mekan pek tabii :) Ayrıca herhangi bir Media Markt'da müzik bölümünde de görenler var :)


İ$te böyle.. :) Bu mim'i kimseye göndermiyorum, yazmak isteyen varsa paslanmı$ bilsin :)


Diğer mim Evolet'den gelmi$.. Burada da sorular var, hemen onları da cevapliyorummm :))

1 - En çok güldüğüm hadise..

Genellikle kanks ile olan konu$malarımızda gülme krizlerine girmi$imdir.. Farklıdır, güzeldir :) Mesela.. Bir tanesi $öyledir..

M* : Ok
B* : Yay!
M* : dan çıktı.
B* : Yuh ama ya!!!

Aile içerisinde geçen bir ba$ka dialogda $öyledir ki çok güldüğüm nadir anlardan biridir.. :)

Ablam : Anne sabah o ütülerin hepsini bitmi$ görmek istiyorum, bir tane bile kalmasın!
Anne : Ben size bugüne kadar ütüsüz don bile giydirmedim be !
Eni$te : ( Buruk bir ses ile Anne'ye ) Anne biliyormusun.. Ben ilk ütülü donumu Aslı'dan giydim..
Anne : Nasıl bir duyguydu peki ?

Ailecek atılan bir kahkaha, uyuyan babadan gelen ultimatom..

Eni$te : ( Kısık bir ses ile ) Pek farkı yoktu, aynıydı :)
Anne : Biz ailecek severiz ütü yapmayı, zamanında Baban Aslı'nın bezlerini bile ütülerdi :)

E tabii bundan sonra verilen tepkileri tahmin edebiliyorsunuzdur :)


2 - En çok ağladığım olay...

Yakın zamanda öyle abartılı bir $ekilde ağlamadım.. Severimde, zaman buldukça ağlarım ama öyle en çok falan diyemem.. Dü$ünüyorum.. En sevdiklerimden olan bir $ahsiyeti kaybettiğimizde, gece gelen telefon ile uykumdan uyanmı$tım.. Yatakta yastığıma sarılmı$ hıçkıra hıçkıra ağlarken, Baba'nın beni teselli etmeye çalı$tığını hatırlıyorum sadece.

3 - En komik duruma dü$tüğüm an..

Efenim, $urada bahsettiğim yıllar öncesine ait olay.. Hiç gerek yoktu aslında :))

4 - En çok sinirlendiğim anlar..

Imm, bunun üstüne baya bir dü$ünmeliyim sanırım :) İnsanların sevgi, ilgi ve güç bağımlılıklarını benim üzerimden tatmin etmesine bir yere kadar izin veririm. Herkese lazım sonuçta, ama bunu abartılarsa bende yolumdan $a$ıp bir canavara dönü$üyorum :)

Bu mim de burada biter ve ben çeker gider :) Te$ekkür ediyorum efenim, biraz uzun oldu ama idare edeceğiz artık :)


edit post

6 Reply to "Heryerde Kar Var.. :)"

  • Luna on 21 Ağustos 2009 04:30

    Ütü olayı çok süpermiş!

    Anneme de okudum, hala gülüyoruz =)

    Aynur.

     

    bi dost on 21 Ağustos 2009 04:31

    bak bak baak! aşık mı olurmuş? şeker gibi mi olurmuş? oyun hamuru mu olurmuş? aman aman :D mimin acelesi yok bebeem yazarsın bi ara:D

     

    wmina | queen elisabeth on 21 Ağustos 2009 06:57

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    wmina | queen elisabeth on 21 Ağustos 2009 07:23

    1.si resim ürkünç.. yazıııık... :'(

    2.si sani ödüle layık gördüysem bu benim değil senin suçun :D

    3.sü twice'a bekliyorum. gel ala ödülünü..

     

    UndefinabLe© on 21 Ağustos 2009 15:16

    Sana hain bir Mim paslamak geldi içimden; ama yapmayacağım... Daha çok yazılarından okumak isterim bayım.

    Özletmeyiniz ;)
    Mutlu ol bi de ya! Çok mutlu ol! Oh!

    -D-

     

    Bugra on 23 Ağustos 2009 04:44

    Luna, sorma.. :) Biz de hala güleriz, ailecek pek severiz :P

    Bi dost, oldum yavrum valla.. Ah, kaçrısınlar beni :)

    Wmina, aldımmmm :) Çok kocaman te$ekkür ediyorum yumicik :)

    -D-, te$ekkür ederim. Hep mutlu olalım.. Sürekli :) Kocaman öpücükler sizlere sayın bayan :)

     
  • Yorum Gönder