Birkaç zamandır hissediyorum bunu..
Bedenimin iki yanında iki farklı varlık var sanki.
En çokta,
Trafikte(!), kar$ıdan kar$ıya geçerken hissediyorum nedense..
Elimden tutup geçiriyorlar,
Sağa sola bakma zahmetinden kurtuluyorum diye seviniyorum birde.
Bir tanesi bugüne kadar özlem duyduğum $eylere yakla$tırırken,
Diğeri sahip olduğum $eylerden uzakla$tırıyor.
Birine kar$ı çıksam, diğerine boyun bükmek zorunda kalıyorum.
Hangisi iyilik meleği, hangisi kötülük algılayamıyorum.
Üstelik,
Kendimi onlar ile o kadar güzel dengelemi$im ki,
Bir tanesi yanımdan çekilirse,
Dengemi kaybederim diye korkuyorum.

Bug.

edit post

9 Reply to "Sen.. Hayır, Sen.. İkiniz de Durun!"

  • UndefinabLe© on 14 Ağustos 2009 03:55

    Bu gerçek Buğracım. Birazcık bu konuda araştırma yap, birazcık kurcala; buldukların karşısında çok şaşıracaksın.
    Herşeyi akışına bırak; hiçbir şey zamansız olmaz. İyi de olsa kötü de olsa. Sen kendini hazır hissettiğin an oluverir herşey.
    Paniğe kapılma, o iki varlığın sözünden de çıkma. Umarım mutlu olacaksın.

    Öptüm çok^^

    -D-

     

    SiL BaştaN on 14 Ağustos 2009 09:51

    Özlemlerine yaklaştıran eminim ki, seni alıp götürecek istediğin yere. Ve sende bundan mutluluk duyacaksın. Hayallerin gerçekleşsin en yakın zaman da...

    Sevgiler...

     

    Luna on 14 Ağustos 2009 10:01

    Aslında çok da kötü bir durum değil, biri olmazsa diğeri mutlaka yanında oluyordur ve sen yalnız kalmıyorsundur! :)

    İşin şakası bi yana, umarım en kısa zamanda, beynindeki telaş ve ikilem susar da yerini sessiz, sakin, huzur dolu anlara bırakır!

    Aynur.

     

    Onurius on 14 Ağustos 2009 12:00

    bi su iç bişeyin kalmaz diicem ama...:P şaka bi yana insana bazen olur böle şeyler bende çoğu zaman ikilem arasına girerim ama gizli güçlerim hep beni bu durumdan kurtarır :)

     

    La Rouge on 14 Ağustos 2009 12:10

    uyu biraz uyu yorgunluktan bunlar :p
    hayat hep bu ikilemlerden ibaret ya zaten..

     

    DORİS on 15 Ağustos 2009 00:07

    sen de bana benzedin bak buğra:)))
    ama dengeleyince problem olmuyor, ikisi de lazım..
    sonundaki imza da bug. yalnız:))))

     

    Elizaphelia© on 15 Ağustos 2009 04:00

    Bu da raslantı değil, olur, olucak.

    -N-

     

    Bugra on 16 Ağustos 2009 15:07

    -D-, çok olmadı oralardan çıkalı.. Bir daha girmek mi? Yok ben almayayım te$ekkür ederim :)

    Ablacim, umarım hepimizin ki :) Çok te$ekkür ederim :))

    Aynur, farklı bir bakı$ açısı pek tabii.. :))

    Onur, bana da göndersene $u gizli güçleri :)

    Doris, üzüm üzüme baka baka :) Hem ne varmı$ imzamda, hıh ? :)

    -N-, olsun olsun.. Geçti, gitmesinler :)

    Mutluluklar herkeslere :)

     

    DORİS on 18 Ağustos 2009 23:51

    bugra, imza hoşuma gitti. ben bu arada siyah üzüm müyüm:))

     
  • Yorum Gönder