Bu sabah blogları okurken gördüm.. Gördüğüm ilk anda dondum, öylece durdum. Hiç abartmıyorum, hayatımda gördüğüm, kurulan en manalı ve en güzel cümlelerden bir tanesiydi. Evet.

Kendinin de izniyle yayınlamak istedim yazıyı.

" Melodileri severim.. Kulağımda çaldıkça kalbime yön veren kaldırımlarda, sol anahtarı kıvamında yürümeyi.. "


edit post

5 Reply to "Sol Anahtarı"

  • UndefinabLe© on 23 Ağustos 2009 05:38

    İşte o benim kadınım!
    Seviyoruz diiğ miğ?! (=
    EVET!

    Sizi de bayım...
    -D-

     

    Elizaphelia© on 23 Ağustos 2009 05:44

    Dahada derinleştirip, anlamlaştırdığın için minnetlerim serilsin önüne...

    -N-

     

    MiLi on 23 Ağustos 2009 11:05

    güzelmiş, zaten melodi kelimesi tek başına bile çok şey anlatıyo..

     

    flightlessbrd on 24 Ağustos 2009 12:44

    vov. güzel :)

     

    Mia on 29 Ağustos 2009 09:46

    bu ilk dövme mi' devamı gelir söyleyeyim :D

     
  • Yorum Gönder