Off, saatlerdir gülmekten karnıma ağrılar giriyor :)

Ey gidi Türk Sineması.. Neler varmı$ içinde.

Yalnız ba$tan uyarayım, +18 biraz. Hani videoda bir$ey yok da konu$malar falan.

- Amaaa, böbürlenme seni değil. Bir di$iyi istiyorum, isterse bir köpek olsun.. ldfjgldkfjg :D

edit post

13 Reply to "Hadi, gülüyoruz :D"

  • wmina | queen elisabeth on 6 Ağustos 2009 15:33

    valla ortam sessiz olmasaydı izlerdim... yarın artık :)

    zaten şuan gözüm bişey görmüyoo

     

    Bugra on 6 Ağustos 2009 15:50

    E yarın o zaman :)) Ama mutlaka izlenmeli ve ağız be$ karı$ açık kalınmalı.. :P Bu arada gözün neden bir$ey görmüyor, uyku var heralde :D

     

    wmina | queen elisabeth on 6 Ağustos 2009 16:18

    uyku benim neyime istemem yan cebime koy... :D

     

    Bugra on 6 Ağustos 2009 16:46

    Haha :) Tamam yan cebinde.. :)

     

    principessa on 6 Ağustos 2009 17:07

    allah belasını versin mi bunların kank :D
    bu film neden çekilir yes ve evet aynı karede ne amaç için kullanılır
    hahahahahahahahahahahahaah

     

    zehra16 on 6 Ağustos 2009 22:57

    hey güzel allahım ya yaratıosun bir de takip et :D:D töbe töbe

     

    Goddess Artemis on 7 Ağustos 2009 00:09

    Süper cidden :)))
    Hayır, adam hapishanede değil mi zaten, adam niyetini söyleyince kadının o dehşet ifadesi nedir onu anlayamadım ben... Son sahnedeki yakın kamera çekim bakışmalar da muazzam...
    Hay Allah sabah sabah güldüm :))

     

    UndefinabLe© on 7 Ağustos 2009 00:24

    Komik be! Hohoyt! İlk izlediğimde de anıra anıra gülmüştüm (=

    -D-

     

    Bugra on 7 Ağustos 2009 01:20

    kanks, nerdesin ama sen yaaa :/

    Zehra, takipsizlik i$te :P :))

    Goddess, ya bu son istek gibi bir$ey sanırım :D Gülmene sevindim :D

    -D-, 2849032348. defa izliyorum ama hala anıra anıra gülüyorum :D

     

    DORİS on 7 Ağustos 2009 03:12

    ne filmler varmış ama...

    oha, kadın da kabul etti ya:))

    bu kadın milleti, erkeğin kölesi olayını abarttı, köpeği olma yolunda ilerliyor sanırım:))

    puuu, terbiyesiz:)))))

     

    bi dost on 7 Ağustos 2009 09:50

    puu :D

     

    cesetizleri on 7 Ağustos 2009 09:55

    vesikalık fotoğraf gibi :))

     

    spESİfik on 7 Ağustos 2009 13:16

    ahahah bu ney yaa:D:D hala gülüyorum.düzelsem yorum yapcam da bu pek mümkün değil gibi:D:D:D son sahnede bi de yakın çekimle suratları almışlar hemde bi kaç kere:D off ağlıcam galiba:D

     
  • Yorum Gönder