Ruh halimin ne kadar kısa sürede deği$ebildiğini anlatamam. Kimileri buna dengesizlik derken, kimileride ortama çabuk uyum sağlayabilmek diyor.Finduilas göndermi$ mimi.. Bakalım, neler varmı$ içimde..


Sinirli Buğra

Bazen o kadar sinirli oluyorum ki, kendimden korkar hale geliyorum. Aslında sakin biriyim, ama i$te birkaç olay var ki resmen gözüme perde iniyor. Mesela.. Yolda laf atılan birini gördüğümde kesinlikle sessiz
duramam, bu kim olursa olsun. Eğer birisi benim üzerimden çıkar sağlamaya çalı$ıyorsa da aynı ruh hali içerisine girmem pek kısa sürüyor. Bek
lemediğim insanlar beklemediğim hareketler yaptığında da pek farksız değil durum.. Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlendiğim zaman maalesef dünyayı görmüyor gözüm..


Dü$ünen Buğra

Ne gemiler yaktım.. Hayatımda en çok zaman ayırdığım $ey sanırım. Hangi olay olursa olsun, kim olursa hangi olay olursa olsun farketmez. Her ayrıntısını dü$ünürüm.. Bunun geçmi$te yaptığım hatalardan kaynaklandığını sanıyorum. E malum, tekrar aynı hataya dü$memek için attığım her adımı, her ki$i ile olan ili$kilerimi fazlasıyla irdeliyorum.. Peki iyi mi? Bilmiyorum..



Çocuk Buğra

Herkeste olduğu gibi benim de içimde bir çocuk var hala. Hiç beklemediğim zamanlarda ortaya çıkan. Hareketlerim, tavırlarım birden deği$iyor, $ımarıyorum :) Çocuklar gibi yerimde duramıyorum, yatakların üzerinde zıplıyorum.. Beni bu ruh halindeyken, kaydıraktan kayarken, yatağın üzerinde zıplarken ya da sahilde kumlar ile oynarken bulabilmeniz muhtemel :)







Geyik Buğra

Evet, içimde bitmek bilmeyen bir geyik yapma potansiyeli var. Aman, sakın öyle anlamlı $eyler aramayın, zira hiç dü$ünemeyeceğiniz $eyler bile çıkabilir. En çok bu yanımı seviyorum sanırım. Böyle bir hayatı umursamaz, sanki ba$ında hiç derdi yokmu$ gibi ya$amaktan haz mıalıyorum nedir, bilemedim.






Keyif Pezevengi Buğra :)

Hah geldik i$te, zurnanın zart dediği yere. Nasıl bir ruh hali içerisinde olayım, içimde ki keyif pezevengi birden çıkabiliyor ortaya.. Mesela, canım sıkkınsa ta Eski$ehir'den Ka$'a rakı içmeye gidebiliyorum.. Ya da canım rakı istediğinde ki bu her zaman oluyor evet, Eski$ehir'den trene atlıyorum.. Trende güzel bir rakı sofrası, İstanbul'a gelene kadar.. Arada biraz zaman kalıyor, Moda'da güzel bir kahvaltı ve ardından yine tren ile Eski$ehir'e dönü$.. Canım, çorba mı çekti ? Kim uğra$ır, Bolu dağının eteğindeki mütevazi restaurant zaten yapıyor. Hadi çorba içmeye gidelim.. :) Hiç ü$enmem, kafama eseni yaparım eğer beni keyiflendirecekse :)



Ciddi Buğra

Bu da son zamanlarda çıktı esasen. Özellikle i$imi
yaparken pek bir ciddi oluyorum nedense, hani olur ya ciddiliğinizden insanlar sizden uzak durur. O derece.. Dikkatim çok kolay dağılıyor, hele ki dağılsın aklımda ne var ne yok uçup gidiyor. E bunların olmaması için vücudumun ya da beynimin almı$ olduğu bir önlem olarak dü$ünüyorum :)



Böyle i$te.. Ha birde $emsettin var tabii, O'nu unutmamak lazım :) Pekiii, kime paslayalım bu güzel mim'i ? .. Imm, canımcım Undefinable yazsın.. Sonra pek tabii Elizaphelia yazsın.. :) Luna yazsııın, ve birde oralarda bir yerlerde iki tane dövmesi olan bir kız var, o yazsın :)

Te$ekkürler efenim, herkese mutluluklar :)

edit post

17 Reply to "Bir Ben, İki Ben, Üç Ben.. Ohooo :)"

  • Elizaphelia© on 29 Ağustos 2009 06:02

    ihi:) iyidir iyi hepsi ayrı iyi bütün olarak baya iyi=) düşünen buğranın resmedilmiş hali maşallah yawruma:)
    mimi ben yazmışidim senin için de yazmış olayım mı? ewet ewet olayım =))

    öperler,

    -N-

     

    Sam on 29 Ağustos 2009 07:02

    keyif pezevengi buğra iyimiş :D

     

    Cadizula ~ on 29 Ağustos 2009 07:02

    Güzelmiş :) Ayrıca Ciddi Buğra kısmındaki Rakı ayrı bir güzel olmuş eah :))

     

    Luna on 29 Ağustos 2009 07:31

    Ciddi Buğra fotoğrafı muhteşem :D

    Mim için teşekkürler,eğlenceli gözüküyor! Hemen ben de cevaplayıverdim bile... =)

    Sevgiler,
    Aynur.

     

    İrma on 29 Ağustos 2009 09:08

    ciddi buğranın yanında bile rakı var:D

     

    bi dost on 29 Ağustos 2009 09:42

    yağuşuhlu buğra var bi de. ayyaş buğra var. kibar ötesi, düşüncel, buğra var. arkadaşlarına değer veren buğra var. bunları unutmayalım:) ayy ben seni seviyom len:D

     

    wmina | queen elisabeth on 29 Ağustos 2009 10:32

    içinde bi yerde "dost" Buğra var :)

     

    delininbiri on 29 Ağustos 2009 14:18

    tüm buğraları sevdim ben :)

     

    Anonymous on 29 Ağustos 2009 15:36

    burada yazdıklarının dışında başka buğralarda var ve ben onlarıda çok seviyorumm!

    :)

    e*

     

    LoLLa on 29 Ağustos 2009 15:49

    :s
    sakin ol be yaw ciddi korkutucu oluo goruntun an itibariyle farkettim :s
    be relax pls pls pls aman diim .)

     

    İ.x.İ.r on 30 Ağustos 2009 04:28

    Sinirli Buğra dan korktum :D

     

    iki tane dövmesi olan bi kız on 30 Ağustos 2009 08:32

    seviyorum ben oralarda bi yerlerde olan buğrayı.

     

    Bugra on 31 Ağustos 2009 03:48

    -N-, Ahh ! $ımarıcam bak ama :)) Tatlım yazdığını farketmemi$tim, bunu görmem de biraz geç oldu.. Te$ekkür ediyorum kocaman kocaman, öpücüklerde yanında bonus :)

    Sam, en sevdiğim o zaten :P

    Cadizula, hehe :) Rakı hayatımın her anında var :P Te$ekkür ederim :)

    Luna, te$ekkür ederim kocaman.. Daha $imdi bakabildim, okuyacağım hemen ! :)

    İrma, ben diyorum.. Biz ayrılmaz bir ikiliyiz :) Ama kimse inanmıyor :)

    bi dost.. Oha ya, yoruma bak. Çıkartmayın lan içimdeki duygusal Buğra'yı sakladım ben onu :) Bende çok seviyorum seni canım benim! Dikkat et!

    Yumicik, bazı zamanlar var sanırım evet.. Ama, dile getirdiğin için te$ekkür ederim pek çok! :)

    Deli, her ne kadar bu aralar bakınamasamda etrafıma Buğra'lar da
    seni seviyor :)

    Adsız.. Imm kimsin ki sen :))

    LoLLa, hangisi o kadar korkutucu anlamadım ki :) Hepsi mi yoksa ? :))

    İxir, ondan ben de korkuyorum nedense :P

    Fund, çok mutlu oldum.. Sevindim baya bir hatta :) Bende çook seviyore :))

     

    LoLLa on 31 Ağustos 2009 06:50

    yok yok sinirli bugra olan bugra .) agir sinirli gorunuo hemde :S .)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 5 Eylül 2009 06:52

    topraam her halin ayrı walla.. en kısa zamanda aşk adamı bugra yı da görmek isteriz:) mucx..

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 5 Eylül 2009 06:52

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 5 Eylül 2009 06:52

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     
  • Yorum Gönder