$öyle bir huyum varki yakın zamanda pek rahatsız oldum bundan. Böyle çok popüler olan $eylerden hemen soğuyorum nedense.. Filmler, müzikler, kitaplar. Hatta çoğu zaman kıyafet konusunda da böyle oluyor.

Neyse..

Ablam kitabı okuyordu.. Anlam veremediğim bir $ekilde heyecanlanıyor okurken, bildiğiniz böyle ellerini ayaklarını çırpıyor :) Hayrola diyorum, çok süper diyor! Merak ediyorum. Hayıflandığım için kitaba sabredemem diyerek, filmini alıyorum. İzliyorum, izliyorum.. İzliyorum. Dona kalıyorum resmen ! Bu ak$am 3. defa izledim. Daha olsa daha da izlerim. O derece!Hani bir a$k nasıl bu kadar güçlü olabilir !?

Zıt yönlerdeki tensel çekimlerin kuvveti, bir a$kın ya$atabileceği en a$ırı koruma içgüdüsü, ko$ulsuz bağlılık.. Yanyana hiçbir$ey yapmıyor iken, sadece birlikte, yanyana olabilmenin de insanı gerçekten mutlu edebileceğini anlatıyor.

Vampir dendiğinde benim aklıma sadece aksiyon dolu sahneler gelmi$ti açıkçası. Bu kadar duygusal olabileceğini, benim bile(!) izlerken " hasktir ya " dememi sağlayacağını dü$ünmemi$tim hiç. Gerçekten, gerçek a$k!

Hele ki.. Müzikleri kesinlikle dinlemelisiniz. Bir filme, müzikleri bu kadar oturur. Hele ki benim ablam " Buğra, bak bakalım Soundtrack Dvd'si var ise hemen verelim sipari$i " diyor ise mutlaka vardır :)

-- Spoiler --

Filmde bir beyzbol sahnesi var.. Sahne var pek tabii de birde sahne sırasında çalınan bir $arkı var. Muse - Suppermassive Black Hole.. Parçayı yazının altında bulabilirsiniz :)

-- Spoiler --

Hani bu elektriği anlayamıyorum, bir öpü$me sahnesi bu kadar mı olur. Hadi öpü$meyi geçtim, bir elin bir ele değmesi sırasında olanlar insanın tüylerini bu kadar mı diken diken eder.. Yok edemez.

Gelelim zurnanın son deliğine..



$u Edward Cullen. İlk ba$ta pek yakı$ıklı değil abimiz. Ama ne bileyim farklı bir olayı var, gülümsemesi sanırım. Herkes aynı $eyi söylüyor, bu benim yorumum değil. Hani çemkirmiyorum çocuğa yanlı$ anlamayın.. Sempatik, bence yakı$ıklı da..

Mesela Zillosh ile konu$mu$tuk geçenlerde.. Edward hakkında ki yorumunu direkt olarak aktarıyorum :)

" Bunun birinci sebebi Edward'ın ta$ gibi olu$u. Film ba$ladı, " Bu mu yahu, ayılıp bayılınan Edward?! " dedim; ama adamın çok çekici gülümsemesini ke$fettikten sonra ben de Edward hayranları kervanına katıldım. "

Pekala sonra ?


Pek tabii Bella ! Ahh, ben yok görmedim böyle bir$ey.. Hatun öyle süper, mükemmel güzel değil. Ama çok seksi! Mimikleri, bakı$ı.. Ahh biterim ! Yok konu$amiciiim.. Dilim tutuldu.

Yok, illa plastik iki di$ alıp vampir numarası mı yapmak lazım !!! :)))


Mutluluklar herkese.

Bubu*


edit post

46 Reply to "Bilmem Kaçıncı.. Twilight.."

  • Plesenta on 10 Ağustos 2009 15:04

    Twilight..!
    Tapılası bir roman..

    Filmini izledim ilk önce ama kitap daha etkileyici geldi..

    Yırtınarak herkese tavsiye ederim !

     

    Bugra on 10 Ağustos 2009 15:06

    Ben de yırtınmı$ım sanırım, $imdi okudumda.. :) E bu kadar yırtınan varsa izlenmeli pek tabii.. İzleyin ! :))

     

    İrma on 10 Ağustos 2009 15:22

    Filmini izlememek için kendimi zor tutuyorum çünkü önce kitabı okumak istiyorum. Kitaplarınında dördünü birden almak istiyorum bir türlü denk gelmiyor.
    birşeyi bu kadar isteyipte gerçekleştiremediğim olmamaıştı bunda da bir hayır vardır ben duyusal şeylerde kötü oluyorum neden benim başıma böyle bir aşk gelmiyor diye kahroluyorum kendimi yiyiyorum saçma bir şekilde sanırım bu yüzden Allah bana acıyor ve denek getirmiyor. Zamanı gelince okurum ve izlerim elbet.

     

    Bugra on 10 Ağustos 2009 15:28

    Tatlım, bence filmi izlersen " Zamanı geldiğinde böyle bir a$kı ya$arım " diye dü$ünmeye ba$larsın... E bu da pek fena olmaz hani.. Bence sen yarın al izle :)

     

    wmina | queen elisabeth on 10 Ağustos 2009 16:04

    ilk bir ay edwaaaaaarrrdd diye sayıkladım da şimdi noldu yeni aydan sonrasını okumadım bile... Bella'nında iğrenç deripantolonlu resimlerini gördüm de ıyyk Bella da kimmiş oldum..
    Farkeetim bok atıyorum biraz ama olsun napiim :P

     

    principessa on 10 Ağustos 2009 17:04

    twilght aşşak twiligt yukarı oldugunu duydugum bir dönemde izledim.
    beklediğim kadar mükemmel bulmadım açıkcası ama farklı bir havası olduğu kesin.
    birde film izlemeden önce edward aşşa edward yukarıydı ,dedim neymiş bu cocuk. film başladı dedim bu mu ya bumuymuş :D
    film sonunda cocuktan cok etkilenmiştim kanks.
    cocukca bi film gibi gelmişti bana biraz. bilmiyorum belkide ben cok büyüttüm gözümde.
    inku kanks öperim :)

     

    DORİS on 10 Ağustos 2009 23:48

    bugra benim de kardeşim kitabın tüm serisini okudu ayıla bayıla. filmi de seyretti. ama ben de ne bu heyecan anlamıyorum, çocuk işte dedim. ula cidden bu kadar mı güzel. ben de mi alıp izlesem:))
    ama edward bana hala hoş gelmiyor.
    ve evet ben de vampirleri seviyorum. özellikle mick st john:))))))

     

    Düşlerimin Gerçeği on 11 Ağustos 2009 00:12

    Öyle bir anlatmışsın ki, bu tarz filmlerden tırsıp asla izleyemeyen benim bile izleyesim geldi. İşin içinde aşk oldumu tüm korkuları yeniyor insan galiba..Bende izleyeceğim hatta bugün işten çıkar çıkmaz alıp, izleyeceğim :)

     

    Bugra on 11 Ağustos 2009 01:19

    Yumicik, bok atma :)) A$kımdan soğutamazsın beni :D

    Kanks, ya ben çok beğendim.. Pertev ile izlemeyi denedin mi ? :)) Ah $u Edward, herkeste aynı etkiyi yaratıyor :)

    Doris, filmiz izledikten sonra Edward hakkında ki görü$lerini tekrar alayım lütfen :)

    Düşlerimin Gerçeği, Oo süper! Hadi bakalım, film hakkındaki dü$üncelerini de bekliyorum ama! :))

     

    SiL BaştaN on 11 Ağustos 2009 03:41

    Bu filmi izlemeliyim, kitabıda okumalıyım en çabuğundan. Pek merak ettim yahu...

    AşK olunca işin içinde merakım bir o kadar daha depreşti...

     

    UndefinabLe© on 11 Ağustos 2009 09:44

    Filmi izledim; kitapları da okudum. Anne Rice'ın vampirlere yaklaşımını daha çok beğeniyorum açıkçası. Ya güneşe çıkınca parlayan vampir mi olur?! I-ıh. Bana ters (=

    Edward'a da başından beri sinir olan biriyim; hiç sevmem, her türlü çemkiririm yani.

    Bella'ya da çemkiririm.

    Varsa yoksa Jacob diyorum ben. Jacob candır.

    Anarşik biriyim, evet.

    Popülere dil çıkartma olayı benim de yaptığım birşeydi; ama bu film ve kitaplarının büyülü olduğunu düşünüyorum. Olay büyüden ibaret. (=

    Bekle dünya biz geliyoruz! Kozmik bir gezginin maceralarıyla...

    Öptüm bolca.
    -D-

     

    empiti on 12 Ağustos 2009 04:14

    off off off benim kitabım benim filmim((:
    böyle bir güzellik olamaz ki(:
    kitabı ayrı güzel filmi ayrı güzel:
    bilmem ne kadar zaman edwardı dilimden düşüremedim(: o gülüşü yok mu ah ah (:
    ordaki alex de çok güzel.benim hoşuma gitti((:

     

    Düşlerimin Gerçeği on 12 Ağustos 2009 13:34

    "Zıt yönlerdeki tensel çekimlerin kuvveti, bir a$kın ya$atabileceği en a$ırı koruma içgüdüsü, ko$ulsuz bağlılık.. Yanyana hiçbir$ey yapmıyor iken, sadece birlikte, yanyana olabilmenin de insanı gerçekten mutlu edebileceğini anlatıyor."İşte bu yorumla bu film tam benlik dedim tırsmayı göze aldım ve dediğim gibi dün iş çıkışı aldım ve izledim.Müthişti..İşyerinde tüm gün gözümün önünde döndü durdu film.Biri beni böyle sevsin varsın vampir olsun, razıyım :)

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 03:45

    herşey iyi hoş ama tmm film çok güzel kitaplar daha da güzel . insan hayatının aşkını aramaya başlıyo bu filmden sonra bi erkek arkdaştan soğuma oluyo. herkes edwardı arıyo. bence sevgilisi olanlar izlememeli ilişki için tehlikeli :D

     

    Elizaphelia© on 13 Ağustos 2009 10:03

    Şafak Vakti bitmek üzere.
    Evet, bağımlısıyım. Yeni Ay'ın filmini 87 gözle bekliyorum ki yoksa Twilight dvd'im aşınacak artık..

    Ah..

    Edward, evet.

    -N-

     

    spESİfik on 13 Ağustos 2009 10:16

    ben 4 kitabı hatta beşincinin internette olan 12 kısmını bi haftada okudum:D çok güzeldi ya hala ara ara açIp tekraR okuyorum:D

     

    spESİfik on 13 Ağustos 2009 10:16

    sonunu söliyim mi hehe:D:D

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 10:57

    5. kitap en heyecanlı yerinde kesmiş kadın çok kızdım ya. ama devam edicek gibi geliyoooo . umdum.

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 15:34

    Empiti, biraz payla$ımcı ol ama.. Bize de bırak.. Bak bu kadar insan var burda :P Edward hakkında ki dedikoduları da duydun mu :P

    Düşlerimin Gerçeği, uuuu :) Çok sevindim beğendiğine :) Vallahi bende öyle bir hatunu seveyim, oda beni sevsin.. Ben de vampir olmaya razıyım.. Fena mı parlarız güne$te falan :P

    Elizaphelia, ah sen de bendensin.. Hayatta sıkılmam sevdiğim bir filmi tekrar izlerken.. Ama bu aynı Jeux De Enfants gibi, resmen bağımlılık yaptı.. Yeni film 21 Kasım'da vizyondaymı$ bu arada..

    Flightless, hahaha.. :) Güzel bir bakı$ açısı olmu$ :) Bence, sevgiliden ayrı bir ortamda ya da sevgili ile birlikte izlenmeli.. $öyle Iron and Wane söylerken dansetmek falan.. Imm, güzel geliyor kulağa :))

    Spesifik, aman diyeyim.. :) $u 2. filmin fragmanını izledim bi kötü oldum ke$ke dedim :)) Sen de sonunu söylersen iyice kafayı yerim herhalde :)

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 15:38

    ben o şarkıya öyle bi tapıyorum ki herşeyim flightless bird :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 15:41

    Diyorum ya, benim de yakında öyle olacak gibi.. Daha sabah bir düğünün giri$inde çalmayı planlamı$tım, bugün gelen iki çifte çok sempatik bulduğum için önerdim.. Umarım O'nu seçerler.. Seçerlerse ki çeker, buraya da koyarım! :)))

    Have I found you..
    Flightless bird, grounded, bleeding or lost you, american mouth.. Pehhh!!! Alsın beni, götürsün ama ya!

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 15:44

    takıntılık bişey bu bence . twilight sakıncalı ben 4 kitabo 4 günde okudum delirmiş gibiydim. bitirince kendimi boşlukta hissettim. tekrar okudum. şu an yine kendime hakim olamadm 3. kitabı 40. kere falan okuyorum. :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 15:47

    Filmi izleyenleri falan çok gördüm.. Kendimden de biliyorum ama kitabı da bu kadar çok okuyanı ilk defa görüyorum açıkçası.. Ne diyeyim helal olsun :) Ah, zaman bulup birde ben ba$layabilsem süper olacak ama i$te :/ Ama madem bu kadar üstünde duruyorsun kitabın, zaman yaratacağım mutlaka. Yarın sabah erken kalkıp balkonda kahve ve twilight keyfi yapacağım :) 21 Kasım gelsin :)

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 15:51

    ben kendime doğum günü hediyesi olarak new moonu vericem. ankaraya gidicem sırf filmi izlemek için çünkü bartına gelmicek biliyorum :D bu arada yarın saat 4 5 gibi yeni fragmanı internete düşer. 14 ağustos new moon 2. fragman çıkıyo diyo duydum google başında beklicem :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:02

    Ooo, süper! Muhtemelen Eski$ehir'e de gelmez.. Bize de Ankara yolları göründü desene :)) Bu arada, yarın fragman falan çıkarsa, muhtemelen ben Otel'de olacağım, herhangi bir link atma gibi bir $ansın olur mu ki acaba? :) ( Bak bütün sevimliliğimmi takınarak soruyorum :))) )

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 16:05

    aslında bende fragman var ama fransızca. yinede yazıyım http://www.sinetif.com/new-moon-yeni-fragmani-nete-dustu/

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:17

    Lanet olsun! Ke$ke $u Fransızca derslerini biraz daha dinleseymi$im :)) Neyse, Fr dü$tüyse İngilizce'de dü$er mutlaka.. Dediğim gibi rica ediyorum, bende bakınacağım ama olurda benden önce bulursan lütfen :))) Bella'dan da soğudum arada! Peh!

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 16:21

    bellanın 2 filmini daha izledim '' adventurland ve into the wild'' herkese gel beni öp gel beni okşa falan durumlarında yani:D:D yamuk yapıyo bak :D:D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:23

    Yok, soğudum.. Bitmi$tir :))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 16:28

    :D ögh pis bella :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:34

    Kesinlikle, olmaz ki böyle :))) Esma Cullen'da fena değildi aslında :P Hani Jasper'i tutmayabilirdide :)) Nitekim, neyse :)))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 16:36

    esme çok genç ya iyi o iyi :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:50

    Bilmiyorum, karar verebilmem için tekrar izlemem lazım sanırım :P

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 16:51

    bu saatte izleme mantıklı karar veremezsin :)

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 16:57

    Yok, bu saatte izleyecek ne halim var, ne psikolojim.. Yarın sabaha artık.. Önce biraz kitap, sonra tekrar film. Ahh, Twilightkolia :))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 17:02

    o zaman flightless bird dinleyelim.. i was a quick wet booooooooooooooy divin to deeeeeeep foooor coinss

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 17:07

    Alll offf youuur liiggghhy eyyeeess wide on my plaastiic tooooyss :))) Ah, harkulade!

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 17:09

    önce clair de lune sonra bellas lullaby sonra flightless bird. gece uyumk için süper ya :D bide edward olacak idi ama. kader. sırf onun için amerikaya gidicem ( sırf onun için değil amaç okumak ama gidicem :D )

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 17:16

    Araya birde Never Think sıkı$tırsak, hm ? :))) Sadece uyumak için mi ? Uyumak için, uyurken, uyanmak için.. Gün boyu mümkünse...

    Tamam sen Edward'ı al yar et, bende Esme'yi.. Anla$alım :)))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 17:24

    kayınvalidemi sana veriyorum. sende üvey oğlunu bana ver :D:D carlisle yide hallederiz. biriyle baş göz etmeli :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 17:30

    Hahahah, dur aile çok karı$tı.. Gecenin bu saatinde alkollü bünye ile çözene kadar aklım çıktı :D Verdim gitti valla :) O'na da buluruz artık bir$eyler :)))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 17:38

    ahahah. böylece sen benim kayınpederim oldun :D uyumak lazım daha edward gircek rüyama şarkı falan söyler belki :D

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 17:40

    Edward mümkünse $arkı söylemesin ama.. Ay hayal edemedim birden, bir vampir $arkı söylüyor.. Cıks :))) E hadi o zaman, ben de yatayım.. Bol bol Edward'lı rüyalar sana :)) En kocamanından :))

     

    flightlessbrd on 13 Ağustos 2009 17:42

    sanada en esme'li rüyalar :) iyi geceler :)

     

    empiti on 19 Ağustos 2009 03:44

    hayır benim o benim:p
    ne dedikodu yapmışlar adamcağızın arkasından ((:

     

    empiti on 19 Ağustos 2009 03:44

    hayır benim o benim:p
    ne dedikodu yapmışlar adamcağızın arkasından ((:

     
  • Yorum Gönder