Bilenler lütfen burada susalım :)

Efendim, $imdi sizden bir ricam var. Yukarıda ki resme bakarak ne dü$ündüğünüzü, ne hissettiğinizi, size neyi çağrı$tırdığını söylemenizi rica ediyorum. Bu benim için gerçekten çok önemli bir$ey olacak.

$imdiden kocaman te$ekkür ediyorum :)

edit post

29 Reply to "Ufak bir ricam vardı ama ? Bakarmısınız ? :)"

  • hypo on 3 Ağustos 2009 21:27

    sırat köprüsü ?

     

    ramazan on 3 Ağustos 2009 21:45

    ilk çağlardan kalma kaya resmi,(eric wan daniken,tanrıların arabaları kitabında benzer resimlerle ilgili yorumlar yapıyordu.uzay yaratıklarının dünyayı ziyaretleri falan.)
    mi acaba?

     

    Kağıttan Gemiler on 3 Ağustos 2009 22:30

    Günaydın,
    Şeytanın gemisine binmek diye düşündüm ama yukarıda takla atan adama bir anlam yükleyemedim. Hakkımı şu şekilde kullanıyorum. "Şeytanın gemisinde soytarılık yapmak"

     

    zehra16 on 3 Ağustos 2009 22:57

    benim de ilk aklıma gelen sırat köprüsü :) iki baştakiler zebaniler,denize atlar gibi olan adam da kendini bile bile ateşe atan insan :P:P

     

    öykününannesi on 3 Ağustos 2009 23:24

    ilk bakışta cehennem!
    incelersen bissürü şey.
    Ama ilk bakışta gördüğümüzü soruyosundur heralde...

     

    MeDuSa on 3 Ağustos 2009 23:26

    kızak? ben ona benzettim
    şimdi herkes sırat köprüsüne cehenneme benzetiyor ya kesin alakasız bişey çıkacak

     

    Ebru on 4 Ağustos 2009 00:06

    İnsanlar heveslerine -belki şeytana- oyuncak olmuş, aklı havada bir kısmının. diğerleri ise çıkış yolu arıyor bu dünyadan sanki.

     

    DORİS on 4 Ağustos 2009 00:13

    bugra valla bana bir gemiyle ilkel insanlar tarafından, kurban edilmeye götürülen biri gibi geldi:)))

     

    BİgarİpwoMen on 4 Ağustos 2009 00:46

    Medusa bakış açımız aynımıdır nedur :) Şeytanlar, zebaniler,cehennem ayh ne fenasınız ya bende kızağa benzettim..Buğra ne gördüğümüze göre kişilik testi falanmı bu yoksa :))

     

    UndefinabLe© on 4 Ağustos 2009 01:23

    Bana askere uğurlama sahnesini hatırlattı walla. Hani "en güzel asker bizim asker" diye havaya atıyorlar falan ya asker abi kişisini. Öyle bir sahne gibi. Gemide asker uğurlaması diyorum abicim. Hehaa! Ne hayal gücüymüş bendeki (=

    -D-

     

    Kamileğ on 4 Ağustos 2009 01:51

    Bu bir gemi, en sağ ve en soldakiler kötü insanlar oldukları için şeytan gibi boynuzlu olarak çizilmiş. Bu ikisi ortada havada olan kişiyi seçmiş okadar insan arasından. O kişi seçildiği için güçlü ve diğerlerinden daha üstün olduğunu düşünüyor ve zıplıyor. Ama en sağdaki kötü insan elindeki silahla onu vuruyor.

     

    Nina Noctis on 4 Ağustos 2009 02:03

    cehenneme veya cehenneme giden gemiye düşen insanlar desem....

     

    sokratesya on 4 Ağustos 2009 05:16

    cehennemden firar

     

    İrma on 4 Ağustos 2009 05:28

    venedikte gondola binmiş karnavala giden bir kişi...

     

    La Rouge on 4 Ağustos 2009 05:30

    kızak gibi bişey bu sanki :/

     

    Asortik Krep on 4 Ağustos 2009 07:31

    Viking gemisine benzettim ben :)

     

    arleyavenue on 4 Ağustos 2009 07:38

    iki zebanı var resimde.ellerinde çekiçler.yağlı kızgın kazıklara çivilemek üzre yerlerini almışlar adamı.acıdan sıçramış adam.çekicin biri ona doğrultulmuş.adamın kaçarı yok.bi gemi bu.su gibi akabilen bi yerde.hayatta mesela.hepimizin zebanisi farklı,yediğimiz çelmeler farklı belki hayattan.ama öyle ki çelmelerden kaçılmaz.sen yürüdükçe peşinden gelir geçmiş.ve yolun olur biriktire biriktire yürüdüğün.

     

    SiL BaştaN on 4 Ağustos 2009 07:43

    Hiç bir yorumu okumadım, ilk önce aklıma tarak geldi. Daha sonra da büyüyen şeytan ve onun karşısında şeytanlaşan insanlar diye düşündüm...

    Sevgilerle ...

     

    spESİfik on 4 Ağustos 2009 09:35

    düşünen kalabalık insan sürüsü ve yukarı çekilen bi adam.baştaki boynuzlulara bı anlam vermedım:D

     

    delininbiri on 4 Ağustos 2009 11:03

    şeytan ve şeytana uymak üzere olan insanlar..

     

    wmina | queen elisabeth on 4 Ağustos 2009 11:12

    muhtemelen viking* olan iki kişinin köle olarak aldıkları muhtemelen Türk** insanın aralarındaki zamanın işkence aracı*** olan çivili tahta üzerinde birbirlerine atarak eğlendiklerini düşündüm bakınca...

    *-GEmiye dayanarak söyledim...
    **-Hun Viking anlaşmazlığı bkz:Tarkan filmleri xDne dayanaraktan...
    ***-uydurdum... Sonra kendi uydurduğuma da inandım :)

     

    Ayşegül on 4 Ağustos 2009 12:08

    Bence korsan gemisi gibi bir yer, 2 tane şeytan bi adamı fena haklıyolar uzaktan birsürü kişi banane arkadaş bana bulaşmasınlar zihniyetinde sessiz sedasız izlemede..

     

    Muffin on 4 Ağustos 2009 14:03

    tersten bakın bır de...

     

    MeDuSa on 4 Ağustos 2009 14:11

    @ BİgarİpwoMen sanki gibi evet (:
    bu arada testen bakınca hello kity nin yandan yemişine benziyor.
    Buğra rica etsek sadece ve sadece gercegi artık acıklarmısın (:
    galeyana gelmişiz baksana :p

     

    Best Wishes on 4 Ağustos 2009 14:37

    Bana cennet cehennem girisi gibi geldi ama hos dikkatli bakinca her iki ucu da cehennem sanki...
    cok mu pesimist oldu nedir?
    Dogru cevap yok di mi? var mi yoksam :P

     

    BİgarİpwoMen on 4 Ağustos 2009 16:32

    Toslumbağanın biri bi resim eklemiş :Pp Açıkla ya ayh sinir olurum heeee :)

     

    Bugra on 4 Ağustos 2009 22:26

    Of, süper $eyler çıkmı$.. Biraz geç oldu kusura bakmayın malum i$ vs..

    Neyse, cehennem ile ilgili bütün yorumları tebrik ediyorum :P

    Eğer olayın ortasına dalarsak, bu benim yeni dövmem olacak. Gemi, $eytanın gemisi hatta.. Duranlar, çoktan raydan çıkanlar. Gemi hareket halinde, yukarıdan dü$en ben. Gemi ile aramızda pek uzun bir mesafe var ama i$te yer olmadığından idare edicez artık :) Ne kadar hızlı dü$tüğüm tamamen bana bağlı. Ya o gemiye, ya denize.. Bakalım :)

    Çok çok te$ekkür ediyorum herkese!

    Ama özellikle Zehra, Deli, Ebru, Sil Ba$tan ve Best Wishes'a göz kırpıyorum :)

     

    Ebru on 5 Ağustos 2009 02:40

    dövme olarak hoş durmaz bence :) bi de biri alkolü bırakıyordu . var mı bir haber ?

     

    bi dost on 5 Ağustos 2009 09:44

    oğlum ben bunu okuduydum len. yorumlara da bakmıştım ama sen yorum yazmamıştın henüz. ayrıca açıklamamışsın resmin manasını. daya istiyon akşam akşam.

     
  • Yorum Gönder