Doris mimlemi$ :) Vazgeçemediklerimmi$ konu .. Pek tabii birçok ki$i gibi benim hayatımda da ufak saplantılarım var.

Bakalım aklıma ilk gelenlere.. :)
Çakmağım... $urada bahsetmi$tim asla vazgeçemem. Hayatımda benim tüm sırlarımı bilen hatta benden daha fazlasını.. Bir yere gittiğimde cüzdanımı bile masada
bırakırım ama onu asla! Yanımdan hiç
ayırmam, vazgeçemem!







Küllüğüm..
Evet, farkındayım abzürd bir durum. Ama ondan da
asla vazgeçemem.. Herkesin
gel atalım $unu artık ısrarlarına rağm
en 3 senedir çöpe gitmesini engellediğim biricik küllüğüm.. Asla vazgeçemem!




Küpelerim.. Bu pek mantıklı gelmiyor aslında :) 3 tane küpemden de asla vazgeçemem. Genelde takıyorum ama
takmadığım zamanlarda da
üstümden kesinlikle ayırmam!








Bilgisayarım.. Asla ama asla! Benim için çok değerlidir.. Evet, ilk defa hayatımda bir$eye
maddi olduğu için değer veriyorum sanırım ama her$eyiyle beni ta$ıyor. Bilgisayarımı ele geçiren bir insan benim hayatımı çözer. Hayatımı geçiyorum, beni çözer. Yok, bilgisayarım olmadan asla! Ba$ka bilgisayar istemem, Bu.. .







Müzik.. Müziğimden de öyle. Birçok insanın dinlediği müziklere
ruh halleri etken olurken, benim ruh halime dinlediğim müzikler hakim oluyor. Müzik dinlerken, dinlenilen
parçanın ruh haline bağlı olarak ben de anında deği$iveriyorum :)






$emsettin pek tabii :) Belki bilirsiniz, belki bilmezsiniz $emsettin'i.. Bilmeyenler $uraya bakabilir. Yok $izofren falan değilim.. $emsettin benim iç sesim diyebilirim sanırım.. Yapacağım muhtemel pek çok hatadan beni uzakla$tıran, bazen de beni yanlı$ların ortasına sürükleyen.. Olsun ama seviyorum onu, kalsın o da gitmesin bir yere :))






Keyif.. Baba her fırsatta dile getirir, " Sen tam bir keyif pezevengisin " der. Evet öyleyim galiba.. Keyif yapmaktan asla vazgeçmem.. Öyle ultra $eyler de değil. Yanda bulunan fotoğrafta ki gibi ayaklarım buz gibi sudayken içilen rakı, sabah kalktığımda kahvemden aldığım ilk yudum.. Sevdiğim bir müzik duyunca tüylerimin diken diken olması.. Vazgeçemem!






Ve pek tabii. Ailem. Ne olursa olsun ailemden vazgeçmem!


$öyle bir okudum da yazdıklarımı.. $ımarık bir yazı olmu$, ama yapacak bir$ey yok pek.. Seviyorum ne yapayım :D

Pekiii, sıra geldi paslamaya.. :) Bir çok ki$i yazdı aslında bunu.. Yazmayanlardan, ımmmm...

Ecem yazabilir :) Sonraaa... Evren, -D- , Yumicik yazabilir..

Hıı birde, Ay Kopuğu var. Ufak bir kaza(!) geçirmi$. O da yazsın mümkünse :))

edit post

14 Reply to "Vazgeçemem.. !"

  • wmina | queen elisabeth on 12 Ağustos 2009 06:00

    anaa... yumicik mimlenmiş xD

    Çok sağol en kısa zamanda geliyoo..

     

    İrma on 12 Ağustos 2009 06:07

    o nasıl bir kültablası öyle:))
    çakmakla takım zaten atamazsın takım bozulur:)

     

    DORİS on 12 Ağustos 2009 06:15

    seni gidi seni. tam evlenilmeyecek adamsın. rakı var, içki var, çakmak var, remin birinde iskambil de gördüm:)))
    küpe de takıyorsun:((
    ama seviyorsan yapacak bir şey yok:))))
    şemsettini sevdim bu arada:)

     

    Evren on 12 Ağustos 2009 06:15

    valla ya benim şarap bilgileri maile gelir ya da ben bu mimden vazgeçerim :)

     

    SiL BaştaN on 12 Ağustos 2009 09:41

    Seviyorsan vazgeçme...

    Sevgiler ...

     

    UndefinabLe© on 12 Ağustos 2009 10:12

    Hehoy! Süperdi... Resim ve fotoğraflar da mükemmel olmuş, cuk oturmuş ;)
    Ah, mimlendim! Hemen efendim... Şu sınava çalışayım biraz; yazacağım ;)

    Öptüm çok^^
    -D-

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 12 Ağustos 2009 14:51

    :)) şu sıralar sakarlıktan vazgeçemiyorum:)) dönüşüm mimlerle oldu zatan onu yaparız, hallederiz:)) en kısa zamanda:))
    buarada cidden fotolarla falan süper olmus yazı,pek bi keyifli:)

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 01:48

    Yumicik, beklemedeyiz efenim.. Hem mim'i hem Bella'yı :))

    İrma, hayat kumar i$te.. Benim bir suçum yok :)

    Doris, sağol be :) Çok güzel moral veriyorsun valla :)) Tam evlenilmeyecek adammı$ım, hıh! :))

    Evren, farkındayım biraz geç oldu. Ama dosyalar ile ilgili bir sorun ya$ıyorum. Elektronik ortamda dosyalar ve gönderdiğimde karakter bozulmaları oluyor, okunamıyor hiçbir $ekilde. İlk zaman bulduğumda burada payla$mayı dü$ünüyorum yazıları...

    Ablacim, etmeyeceğim :) Mutluluklar kocaman!

    -D-, gördüm gördüm yazmı$sın.. Süpersin! :))

    Ay Parçası :)) , te$ekkür ediyorum o zaman :) Aman dikkat et, çekirgeyi biliyorsun :P

     

    Ebru on 13 Ağustos 2009 03:45

    Küpeleri yakından ve yerinde görebileceğimiz bir foto yok muydu? en güzelini ihmal etmişsin :)

     

    Bugra on 13 Ağustos 2009 03:54

    :))) Valla baktım ama öyle yakından bir fotoğraf yokmu$ :/ Ama en fazla parladıklarından seçtim bir tane :)

    Buyrun :)

    http://picasaweb.google.com.tr/Bugrahan.Yildiz/BloggerResimler?authkey=Gv1sRgCImOi7vPu7XBUA#5332306430986651426

     

    Ebru on 13 Ağustos 2009 06:25

    evet kırmızı daha dikkat çekti :)

     

    spESİfik on 13 Ağustos 2009 10:14

    vauuv çakmağın çok güzelmişş bayıldım:D

     

    DORİS on 13 Ağustos 2009 21:09

    bugracım, ben onu demek istemiyorum:)))))))))
    hehe:)))
    olur mu hiç, senden iyisini mi bulacaklar.
    romantiksin bi kere o yeter. edward'a ben bile bu kadar hayran değilken:)))
    ama cidden duygusl bi adamsı bak, cidden. kurbannnn olsunlar olum sana:)))))

     

    sidik yarıştıran kaplumbağa on 14 Ağustos 2009 17:31

    çakmak cidden hoşmuş ama.

     
  • Yorum Gönder