Sektörün içinde olduğum için, okuduğumda çok ho$uma gitmi$ti.. Payla$mak istedim :)

Adamın biri tatile gitmek istediği küçük kasabada bulunan otele $u mektubu yazmı$ ;


" Tatile köpeğimle birlikte çıkmak istiyorum. Çok terbiyeli ve eğitimli bir köpektir. Ak$amları benimle birlikte odamda kalmasına izin verebilirmisini acaba ? "

Çok geçmeden otel sahibinden $öyle bir yanıt gelmi$ ki, dillere destan..

" Yıllardır bu oteli i$letiyorum. Bu süre içersinde hiçbir köpeğin havlu, çar$af, çatal, ka$ık ya da duvar resimleri çaldığına tanık olmadım. Gece yarısı hiçbir köpeği sarho$ olduğu ya da çevreye rahatsızlık verdiği için dı$arı atmak zorunda kalmadım. Üstelik hiçbir köpek otel faturasını ödemeden kaçmadı..

Evet, gerçekten de köpeğiniz bu otelde kalabilir. Ve eğer köpeğiniz yanında siz olmayınca rahat edemiyorsa, siz de onun yanında kalabilirsiniz.. "


Okuduğumda çok güldüm, bir o kadar dü$ündüm.. :)

Herkese kocaman sevgiler !

edit post

10 Reply to "Pek tabii, kalabilir :)"

  • DORİS on 31 Ağustos 2009 07:05

    vaaay, süpermiş gerçekten:)))
    yavru köpek cekti bak canım:))

     

    İrma on 31 Ağustos 2009 07:25

    eğer kalacak olan bu resimdeki köpekse boşversin oteli gelsin benim yanımda kalsın:)

     

    ayşa on 31 Ağustos 2009 07:29

    helal adama be :)öyle 2 ayaklılar varki insanı insanlığından utandırılıyor gerçekten..

     

    iki tane dövmesi olan bi kız on 31 Ağustos 2009 13:05

    sen şu kocaman sevgileri yazıyosun ya hep
    aklıma bi anım geliyo, gülmekten gebermiştim...

    şimdi biz ünideyiz, kocaelide, öğrenci evindeyiz. benimle aynı odada kalan kız da en yakın arkadaşım ama huysuzlar huysuzu... aylarca telefon açmasını beklediği çocukla konuşuyo falan telde sonra çocuk bununla yine ilgilenmeye karar veriyo ama çok yanlış bi zaman; final dönemi...
    çocuk her gün saat 10da mesaj çekiyo buna "nasılsın zeynep? napıyosun?kocaman sevgiler" bu cevap veriyo. ders çalışıyorum kaan diye .3-4 gün böyle gitti falan 4. gün çocuk "naber zeynep, napıyosun? k.s (kocaman sevgiler) yazdı biz gülmekten geberdik ama o an. açıklamasını yapmış ki kız bundan sonra bu kısaltmayla yaşamayı öğrensin... bizimki tabi çok gülmesine rağmen tersledi artık " ders çalışıyorum kaan. yarın da çalışıcam, sonraki gün de... bu böyle 15 gün kadar gidecek. boşuna her gün sorma... "

    bu da böyle bi anı işte.

     

    bi dost on 31 Ağustos 2009 13:58

    olay güzel de, resimdeki it daha güzel:) ne şekermiş be:)

     

    La Rouge on 31 Ağustos 2009 14:39

    süperrr :))

     

    Asortik Krep on 31 Ağustos 2009 15:09

    Bizde köpeksiz tatile gittiğimizde keyif almadık,ve karar verdik bundan sonra köpeğimizle konaklayabileceğimiz bir yere gideceğiz :)

     

    UndefinabLe© on 31 Ağustos 2009 16:15

    Ya ne güzel demiş! Çok hoşuma gitti!!!

    Hayvan seviyoruz, evet.
    -D-

     

    Bugra on 1 Eylül 2009 05:23

    Doris, canım cicim.. Hemen bulalım sana bir ufaklık :)

    İrma, ama gerçekten çok tatlı :)

    Ay$a.. Bu hiçbir$ey değil, sen gel birde bizim otelde ki Arapları gör :)

    Fund, K.S. ( Kocaman Sevgiler ) o zaman :)) Ahaha :))

    Bi dost, it demesene lan ufacık köpeğe :)

    La Rouge, sende öyle.. Beni ağlattın ya ne diyeyim sana :)

    Asortik Krep, artık bir çok otel kabul ediyor ufaklıkları.. Eminim çok güzel bir tatil olur :)

    -D-, evet! İki ayaklı hayvanları(!) dı$ında tutalım ama :)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 5 Eylül 2009 06:47

    ben de istiyorum köpekcik yaa... köpek insanı olmak istiorum:)

     
  • Yorum Gönder