Uzun zamandır bazı insanları dü$ünüyorum. Kim diye falan soramıyorum kendime zira kim olduklarını bende bilmiyorum. Tanımıyorum daha doğrusu. Hani, bazı insanlar vardır bilirsiniz. O ki$iler size göre " herkes " gibi gelmez. Sanki sizin için insanüstü varlıklar oluverirler birden. O'nunla sadece konu$abilmek, ufak bir tebessüm ile birlikte gelen " merhaba " sözcüğünün dudaklardan döküldüğünü görebilmek için yanıp tutu$ursunuz.. Nedendir bilinmez, bir insana kar$ı böyle hissettiğinizde aranızda herhangi bir bağ kurmak da o hislerin yoğunlu ile doğru orantıda güç olur. Konu$acak ortak bir$eyiniz olmaz, uygun zaman değildir belkide.. Ya da en basitinden bir bahane bulamazsınız konu$mak için.

Ya da..

Bir ihtimal daha var. O ki$i öylesine kabuğuna çekilmi$tir ki, etrafında onun için deli olan ki$ileri, burnunun ucunda dahi olsa farkedemez. Etrafında olan biteni bilmez, siz de ona yana$amazsınız pek tabii..

Veya..

O kadar yorgundur ki, korkar.(!) Yapacak bir i$i vardır mutlaka, halletmesi gereken bir durum.. Ya otobüse yeti$ecektir, ya da kapanmak üzere olan bankaya.. Yine sizi görmez. Aklı muhtemelen yapacağı i$tedir, o kadar yoğunla$mı$tır ki sizi görecek dermanı kalmamı$tır gözlerinde. O sizi görmez, çünkü o ki$iyi görmek bir yere kadar yetiyordur size. Bakarsınız, izlersiniz, hayal bile kurabilirsiniz hatta. Ama hepsi bu.

Etraftan sorup soru$turup, zar zor takıldığı yerleri, çalı$tığı i$yerini hatta telefon numarasını öğrenseniz bile faydası yoktur. Ne için arayabilirsiniz ki.. " İ$te ben bu bu.. Telefon numaranı $undan aldım.. " Ve muhtemelen ardından gelen bir ses " Eeee.. ?! " Yok, olmaz. Konu$abileceğiniz, ortak olduğunu dü$ündüğünüz bir konu da yok ortada.. Tanı$mıyorsunuz malum..

Peki soruyorum.. Hani bazı insanlar cisim olarak yakınınızda bulunurken neden yıldızlar kadar uzak oluyorlar ?

Ha birde $öyle bir durum var.. Toplum olarak biraz zorlanıyoruz bazı konularda. Mesela sevdiğinizi söylerken.. Wmina güzel bir furya ba$latmı$tı. Sevdiğinizi söyleyin diyerek..

Ben burayı seviyorum, gerçekten. Burada ki insanlar da yukarıda anlatılanların tam tersi.. Fiziken bana uzaklar ama birçoğunu kendime çok yakın hissediyorum..

Mesela..

Kelebek var bir kere.. Kanks var.. Bi dost var, Deli var pek tabii..Wmina, İrma, La Rouge, Asortik Krep, Doris kesinlikle! -D-, Fund :), Zillosh.. Sonra wakan, guguk ku$u.. Ablalarım, Öykü'nün Annesi ve Sil Ba$tan.. Takip ettiklerimi, ho$ sohbetler ettiğimiz insanları..Hepsini seviyorum !

Kocaman mutlu günler, ho$ kalın..

edit post

10 Reply to "Çok uzak.. Neden?"

  • UndefinabLe© on 7 Ağustos 2009 02:35

    Böyle gözler falan dolar ya... Ağlayamazsın; ama ağlarsın; bir yandan da gülümsersin. Böyle karmaşık bir duygu... Zaten bu karmaşa zamanında bir de bunu yaşamak beni çok duygulandırdı. Teşekkür ederim Buğra! Kesinlikle de seninle aynı fikirdeyim. Uzaksın ama o kadar da yakınsın ki!

    Bak ne diyeceğim: Belki oturup muhabbet etmek istesek birbirimize çok uzak olacağız, kim bilir?! Yine de şu an elimizde bulunanın kıymetini bilmeliyiz. biliyoruz. ;)

    Cansın. Ciddiyim.
    Ağlarım, yapma bir daha böyle (=

    Öptüm çok!
    -D-

     

    principessa on 7 Ağustos 2009 02:42

    Senin bahsettiğin değer karşısında kendimi çok değersiz hissettim bir an. Şöyle ki uzun zaman görüşeyemeyip ,konuşamayı bir zamanların vazgeçilmez kanks ları iken adımın aylar sonra geçmesi hoş hoşuma gitti ve ben hiç birşey yapamadıgım için kendimi değer verdiğim insanlara değeri mi yansıtamıyormuş gibi hissetim.Evet aslında güzel birşey,keşke yapabilmek aklıma gelseydi bir an için.
    Bu uzak kalmanın sebeplerini araştırıcam bir an kendim için.
    Sanırım çok kabuguma çekildim ve 40bin tane şey düşünyorum,ama dediğin gibi o kadar da uzak olmamalıyız !
    Kanks lan ,seni seviyorum

     

    Dolunay on 7 Ağustos 2009 03:15

    çok hoş yazmıssın...

     

    DORİS on 7 Ağustos 2009 03:19

    ahhh, canım benim yaaa:))
    ben de seni seviyorum:))
    kesinlikle:))))))
    kimse o kız gidip bulup, ula geri zekalı, buldun a bunuyorsun güzelim cocugu, bir yerlerin kalkmış senin diyesim geldi.
    ama sen de bilmiyorsun kim oldugunu,innnnşallah bugracım, gönlne göre bir sevgilin olur, inşallah sen onu sevince o da seni çok sver:)
    galeyana geldik hep birlikte bak, ben de herkesi seviyorum, sevgi yumagı olalım gelin de:)))

     

    SiL BaştaN on 7 Ağustos 2009 05:49

    Sevgili Buğra kardeş; Ne güzel bir yürek var sende duygularının yansımasını paylaşmışsın ve evet burası mesafeler uzakta olsa güzel şeylerin paylaşıldığı yer. Benim felsefem " her şeye rağmen tebessüm edebilmek yaşama " Yaşamın boyunca tebessümler eksilmesin hiç yüzünden...

    Böyle güzel bir yürekle yolun ve bahtın daima açık olsun emi sevgili kardeşim...

    Kocaman kocaman sevgiler...

     

    delininbiri on 7 Ağustos 2009 05:51

    neden yazıyı okurken benden de bahsettiğinden emindim ki :) ben seni seviyoruum :)

     

    fashion with ecem on 7 Ağustos 2009 09:27

    yukarıda ismi geçenler arasında yokum belki ama mail attımya sana işte bundan bahsetmiştim. ki seni sadece kısa bi süre önceden takip etmeme ragmen,bi konuşmamız olmamasına ragmen.sadece yazılarını okumakla.o hisse kapıldım.
    ne güzel dile getirmişsin:)

     

    bi dost on 7 Ağustos 2009 09:57

    ihihi:) seviyom ben de seni, ayyaş mayyaşsın ama bağrımıza bastık bikere napalım:P

     

    Bugra on 8 Ağustos 2009 02:21

    -D-, aynı $eyleri bende ya$adım $u yorumu okuduğumda. İyiki tanımı$ım seni, gerçekten.. ! Dikkat et kendine çok!

    Kanks, dediğim gibi. Bunda suç falan yok. Zaman ve mekan diyelim.. Benim de çok ihmalkarlığım oldu biliyorsun :) Geçecek bunların hepsi kanks.. Eski$ehirde görü$eceğiz, umarım.. Onur i$kembede hemde :)

    Dolunay, çok çok te$ekkür ediyorum.. Kocaman sevgiler burdan sizlere.. :)

    Doris, tatlım.. Kız falan yok ortada.. Bu herhangi biri olabiliyor. İlla duygusal manada bir bayan olması gerekmiyor :) Dikkat et kendine kocaman sevgi pıtırcığı.. Neden dediğimi anlayamadığını bilmiyorsun ama bo$ver i$te.. :) Umarım anlayamazsın da.

    Ablacım, süpersin.. Sana ne desem az. Çok değerlisiniz, kesinlikle! Güzel dileklerin için te$ekkür ediyorum. Mutluluklar :)

    Deli.. Bende deli bende çok seviyorumm :)) Ahh, süpersiniz ya!

    Ecem, doğru bir hisse kapılmı$sın zira bende aynı $ekilde hissediyorum.. Ev bulucaz sana, söz :)

    Dost.. :) Yine gittin, nereye laf attın deli :D Solcuyum ya ondan böyle ben sana diyim.. :P Dikkat et kendine çok!

     

    DORİS on 8 Ağustos 2009 05:52

    duygusal manada olmayınca pek öemli olmuyor diye biliyorum ama cok içten anlatmıssın.:)))
    ama bugraaa, neden diyorsun böyle , bak gerçekten merak ettim ben, neden anlamamalıyım anlamıyorum. :(((
    ölecek miyim dogru söyle:)))

     
  • Yorum Gönder