Bilenler bilir, hayatımda kullanmayacağım bir$ey var ise oda " Ok " kısaltmasıdır.. Geçenlerde dola$ırken buldum ve nasıl bir yanılgı ile ortaya çıktığını öğrendim :) Aslında Ok'nin Okay ile bir alakası yokmu$.. Yıllar önce All Correct'in, Oll Korreckt $eklinde yanlı$ yazılmasından çıkmı$ ortaya.. Saçma diyenler için $öyle bir açıklama daha var.. 1840 yıllarında Boston'da gazeteler gülünç olması amacıyla kelimeleri yanlı$ yazma gibi bir eylem içerisine girmi$ler :)

edit post

10 Reply to "Tamam mı? Ok.. Yok Yay!"

  • BİgarİpwoMen on 9 Ağustos 2009 02:55

    O zaman kullanmakta bi sakınca yok dimi :) Ok o zaman haha :Pp

     

    wmina | queen elisabeth on 9 Ağustos 2009 03:04

    Ya bırak bu işleri Buğra yaa..

    Gel biz simitlere martı atalım xD

    Ok???

    Ok.

    :P

     

    UndefinabLe© on 9 Ağustos 2009 03:10

    İngilizce Öğretmenliğinde okumama rağmen bilmiyordum bunu ben. Teşekkürler Buğra; iyi genel kültür oldu. Havamı da atarım ama sana kredi vererek ;)

    -D-

     

    midye dolma canavari on 9 Ağustos 2009 04:49

    ya ben de bunu okumuştum yakın zamanda bi' yerde.. ama nerde olduğunu hatırlamayamadım şimdi. şimdi burda tekrar görünce çok fena kafama takıldı. hatırlıyor musun nerde gördün?

     

    bi dost on 9 Ağustos 2009 05:02

    hmm ok

     

    DORİS on 9 Ağustos 2009 08:39

    bir türkçe ögretmeni olarak kesinlikle karşıyım ebn zaten:))
    bosuna değil iyi anlaşıyoruz seninle:))
    ama ilginçmiş cidden;)))

     

    SiL BaştaN on 9 Ağustos 2009 09:59

    Ehh o zaman bendende bir

    " oki " ...

    sevgiler...

     

    Düşlerimin Gerçeği on 9 Ağustos 2009 14:38

    Bende gazetede okumuştum bu yazıyı.Hakikaten bildiğimiz doğruyu çürüttü bu yazı :)ne diyelim OK o zaman :D

     

    EVOLET on 9 Ağustos 2009 15:02

    ıyy nefret ederim "ok"lardan.ok'muş.
    ok ne bee!!sinirlendiriyor bu kelime bile diyemeyeceğim işte bu şey beni.
    buğra gencosu haklısın:))

     

    Bugra on 10 Ağustos 2009 13:47

    Garip Woman, hangi manada kullandığına bağlı :P

    Yumicik, evet. Bencede simitlere martı atalım.. Ahh ahh, geçen gün dövmecide bir kız gördüm. Görmeliydin, ne simit :))

    -D-, ne demek rica ederim.. :) Ama sonradan da bunun bir myth olduğunu öğrendim aslında :/

    Dolma Canavarı, dur $imdi bende hatırlamıyorum.. Geçmi$e bakıp bulabilirsem haber vereyim ama ya HaberTürk ya da Hürriyet'in sitesi olması lazım.

    Dost, uyuzsun i$te :))

    Doris, hepimiz kar$ıyız :P

    Ablacım, bu " oki " hangi manada :))

    Düşlerimin Gerçeği, sevindim OK olmasına. :) Umarım böyle de devam eder :)

    EVOLET, hangi "ok" lardan nefret ediyormu$sun ? :)) Haklıyım di mi :) Genco! sevdim :)))

     
  • Yorum Gönder