-D- paslamı$ mimi.. Esasen birkaç gün oluyor pek tabii ama ben pek zaman ayıramadığımdan bugüne kadar sallandır.. Sıra geldi gerçekler ile yüzle$meye :) Efenim birkaç soru varmı$, cevaplandırılması gerekiyormu$.. E hadi bakalım.
İlk soru..

1 - Neden blog yazarsınız ?

Neden blog yazarım.. Güzel soru :P Aslında biraz kendim için yapıyorum bunu, zira not almak gibi bir$ey benim için.. E pek tabii bunun yanında bulunan güzel $eyleri de payla$mak fena olmuyor. Ama asıl istediğim daha doğrusu amacım, bir insanın ne kadar dengesiz bir ruh haline sahip olabileceğini gösterebilmektir :))

2 - Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığım uğra$larım..

Bilenler bilir, ben profosyonel olarak gemi modelciliği yapıyorum.. Bu hobime uzun bir süredir zaman ayıramadım. Gemilerimin kar$ısına oturup kahvemi yudumlayamayı$ımın eksikliğini hissediyorum.. Muhtemelen Eski$ehir'e gidince ba$larım tekrar.. Hatta, modeli de burada seçeriz belki :) Kısa dönemde ise kendime pek zaman ayıramıyorum :)

3 - $u anda imkanım olsa gerçekle$tirmek istediği hayalim...



Bunun için tek eksik zaman aslında ama yok i$te.. Evet, $u anda Bursa'da Dağevi, $arap Evi gibi bir takım isimler ile anılan yerde olmak istiyorum.

4 - Hayatınızda iyi ki yapmı$ım dediğiniz üç $ey..

- Doğduğumda iyiki ben olmu$um..
- İyi ki kendi doğrularıma daima inanmı$ım..
- Kulağımda ki 3 deliğin olu$masına sebebiyet veren hatalarımı iyi ki yapmı$ım..

5 - Mutfakta en çok sevdiğim uğra$..


E pek tabii yemek yemek... Yapmasını da pek severim. Zaten bulunduğum sektör ve departman olarak tam ortasındayım mutfağın. Sevmeme gibi bir lüksüm olamaz :) Yapıyorum ama yaptığım yemekleri süslemeyi daha bir çok seviyorum :)))

6 - En sevdiğim yemek..

Et yemeklerini çok severim. Fırın olsun, Izgara olsun hiç farketmez.. Hele bir de rakı varsa çiğ bile yerim :))

7 - Giyim konusunda abarttığım $eyler..

Evet, takıntılarım var maalesef.. Giyindiğim zaman üstümde mutlaka renk uyumu olmalı. Bir de gömlek giydiysem eğer, yakaları mutlaka ama mutlaka(!) dik olmalı.. Değilse yarım saat uğra$ırım ama yine olurlar :)

8 - Beni anlatan bir resim...

Bakalım :))


Mim'i kimseye paslamıyorum.. Dileyen olursa istediği gibi yazabilir...

edit post

9 Reply to "Pardon, Cevap Veriyorum..."

  • La Rouge on 16 Ağustos 2009 16:41

    Hepsini beğendim:)

     

    İrma on 16 Ağustos 2009 17:29

    "Kulağımda ki 3 deliğin olu$masına sebebiyet veren hatalarımı iyi ki yapmı$ım.. "

    bu hataların ne olduğunu çok merak ettim:)

     

    BİgarİpwoMen on 17 Ağustos 2009 00:36

    Yemekleri sevdim rakısını değil ama :)Zaten kafayı gıda ürünleriyle bozmuş vaziyetteyim:S

     

    Luna on 17 Ağustos 2009 01:14

    "Kulağımda ki 3 deliğin olu$masına sebebiyet veren hatalarımı iyi ki yapmı$ım." Çok sıkı bir cevap olmuş harbiden de...

    Eğlenerek okudum, yazılarının devamını dilerim.

    Aynur.

     

    kelebekmisali on 17 Ağustos 2009 03:21

    hatalarden çıkarım yapmak diye işte ben buna derim:)

     

    Bugra on 17 Ağustos 2009 03:55

    La Rouge, te$ekkür ederim :)

    İrma, biri i$imle ilgili.. Diğeri kendim ile.. Son kalan ise, ikili ili$kiler ile alakalı :))

    Bigaripwomen, gıda iyidir.. Yoksa sende yemek için ya$ayanlardan mısın ?

    Luna, te$ekkür ederim :) Ama gerçekten öyle.. Kulağımda ki küpelerin manası o. Yaptığım hatalar kulağıma küpe olsun diye. :)

    kelebek, :)) Te$ekkür ediyorum..

    Mutluluklar Herke$lere :)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 18 Ağustos 2009 03:27

    gemi olayına şaşırdım:) babam da yapıyordu eskiden pek bi keyifliymiş..hala var evde, dokunulmazı olan 2 eser:))
    bi ara üstüme alırım mimi:))

     

    İ.x.İ.r on 18 Ağustos 2009 07:24

    Özlemin güzel yanları:)

     

    UndefinabLe© on 18 Ağustos 2009 10:10

    Canım benim; geciken teşekkürüm için özür dilerim. Bir de öperim, giderim ;)

    -D-

     
  • Yorum Gönder