Haha, yine tatile gidiyorum falan sandınız değil mi? Yok o kadar değil maalesef.. Hani o kadar değerli olduki $u hafta tatilleri benim için bildiğiniz tatil edasındayım.. Bir, ertesi gün evimde geçireceğim zaman için bavul hazırlamadığım kalıyor :)
Hafta tatilim olmasına rağmen sabah 06:00 sularında güzel bir ba$langıç yaptım güne. Birkaç gün önce ziLLosh yazmı$tı Mozart hakkında. Hiç vakit kaybetmedim, kahvemi yaptım, mis gibi kokular yayılıyor etrafta.. Biraz da mozart eklediğinizde resmen o koku ruhunuzda klasik müzik etkisi yaratıyor. Ya$adığınızı farkediyorsunuz. İçinde % 17 oranında alkol olan bir çikolata likörü. Ama o kadar leziz, o kadar mükemmel ki gerçekten, Baileys halt etmi$ yanında. Tek kelime, mükemmel.

Sonra sabah kahvesi ile biraz müzik, biraz film.UndefinabLe©'dan çalmı$tım. Yüzüklerin Efendisi izleyeceğim, tekrar. :) Ardından dı$arı çıkmam gerek zira $u dövme olayını halletmeliyim, elemanla son kez bir konu$alım bakalım.

Öğlen yemeği için süper bir fikrim var! Buharda pi$irilmi$ somon ve kırmızı $arap.. Mmm, enfes! E hafta tatilimiz rakı olmadan olmaz pek tabii.. Ak$am da kırmızı et ve rakı.

Allahım sana geliyorum ! :))

Ahh, unutuyordum az daha, sarelle de kesinlikle nutella kadar ba$arılı i$ler çıkartıyor! ufak cam kavanozlar çıkarmı$, paketinde iki adet bulunuyor. Ve ayrıca iki tane de cam ka$ık var içinde, süper ! Deneyin derim :)

Vodka'da benim hayatımda içtiğim en güzel sek vodka. Ruski Standart olarak geçiyor. Varsa $ansınzı bir ara onuda limon e$liğinde deneyin :) İçimden bir ses, Buğra vodkada mı içeceksin dedi. Cevap veriyorum, yok canım o kadar da değil artık. Herhangi bir acil durum için saklanmakta kendisi. Bugün çıkmaz in$allah :P


Bu arada dip not olarak bir$ey söylemek istiyorum. Kayra'nın $arap eğitimlerini alıyorum. Elimde gerçekten i$e yarayabilecek, $arap ile ilgili dökümanlar var. Dileyen olursa payla$abilirim. Sadece ben istiyorum demeniz yeterli, hemencecik mail atabilirim.

Biraz fazla alkol yoğunluklu bir yazı oldu farkındayım ama arada olabilecek ekstra durumları önceden kestiremiyorum. :)

Sonuç olarak çok huzurlu ve mutlu bir gün beni bekliyor. Sizlere de kocaman huzurlu, mutlu ve ne$e dolu bir gün diliyorum !

edit post

12 Reply to "Ve, Tatil..."

  • guguk kuşu on 4 Ağustos 2009 23:48

    mozartı bende merak ettim şimdi şöyle iş yerimde bir öğlen arası kaffemle...iyi gider valla, öğlen arası daha güler yüzlü, tolereybıl biri olurum. anlaşıldı bu akşam tobaccoshopa gidilecek. sen bi de hazır müzik eklersen değme keyfime.

     

    zehra16 on 4 Ağustos 2009 23:49

    ah tatil ahh.3 seneden beri aralıksız çalışan biri olarak sonunda hasretım bu yaz bitiyor benimde.İmroz,Gökçeada,ADA.... 5 senelık hasretin acısını nasıl çıkarırım artık bilmiyorum ada topraklarında.Ben Ada siz de şarap demişken ;) bir gün yolunuzun imroz a da düşmesini ve yorgo nun şaraplarından içmenizi tavsiye ederim.Booool keyifli tatiller

     

    Bugra on 4 Ağustos 2009 23:50

    Oh oh oh süper :) Tamam o zaman ak$ama müziğiniz hazır efenim.. Dü$ünelim bakalım :) Var mı istediğiniz özel bir tarz? :) Bu arada kolay gelsin, iyi çalı$malar diliyorum..

     

    Bugra on 4 Ağustos 2009 23:51

    Ah Zehra, sonradan gördüm pardon. Birkaç arkada$ımdan daha duydum orayı. En kısa sürede gitmek istiyorum o zaman :) Umarım..

     

    UndefinabLe© on 5 Ağustos 2009 00:06

    Mutlu bir tatil dilerim! Kulağa enfes geliyor! Bu arada dövmeni de kutlarım, güzel bir seçim ;)

    Bir de okurken bilgisayarın başında krizlere girdiğimi belirtmeliyim; zira mükemmel planlanmış bir gün seni bekliyor ve ben okula gideceğim. Plansız... Programsız... Yine de amaçsız değil, oh. (=

    Buraya güzel bir şeyler bıraktım gittim.
    -Ne olduklarını bilmiyorum; ama bildiğim şey güzel oldukları ^^

    -D-

     

    Evren on 5 Ağustos 2009 00:06

    ben de istiyom :)

     

    Goddess Artemis on 5 Ağustos 2009 00:20

    Tatil salt deniz, kum ve güneş olmamalı. Bence bahsettiğin tatil evin, biraz tembellik, keyif ve bol huzur demek... Özendim gerçekten. Hele henüz bu yaz tatilimi bile yapamamışken... :)
    Keyifli bir gün geçirmeni dilerim ben de...

     

    wakan tanka on 5 Ağustos 2009 03:09

    bu ne güzel plan böle :) umarım uygulanır ;)

     

    delininbiri on 5 Ağustos 2009 06:36

    aaa hemen istiyorum o dökümanları! ben söylemeden göndermeliydin bana :P

     

    Coquettish on 5 Ağustos 2009 12:00

    şeyy, ben de alabilir miyim?

    :)

     

    Düşlerimin Gerçeği on 5 Ağustos 2009 16:09

    Sabah kahvesi ve müzik hiç fena olmazdı.Birde bunlar deniz kenarında olursa muhteşem üçlü olurlar:))Değmeyin keyfimee..

     

    Evren on 8 Ağustos 2009 05:22

    yanlış yazmışım mesajı mailim gelemdi :)

    "sadece ben istiyorum" diyim bakıyım beki mailim gelir :)

     
  • Yorum Gönder