Whispering into my ear, all the lies you spun.
My single greatest fear is my little toy gun.
---
Just wait until I get my way, I promise it won't be fun,
If you feel like you should pray, pray for my little gun.

Honey Honey - Little Toy Gun

Hani bazı $arkılar vardır içinizi kıpır kıpır eder ya.. Bu da onlardan biri. Ben kulağımda son ses bunu dinlerken yürüdüğümde bütün dünya bana aitmi$ gibi geliyor nedense.. Çok eğlenceli, " Hayat gerçekten güzel! " dedirtebilen performansta bir parça.. Dinlemenizi $iddetle tavsiye ediyorum... Ayrıca bu $arkıyı bana kazandıran E*'ye de ayrıca te$ekkürlerimi sunuyorum :)) $arkıyı dinlemek isteyenler buradan indirebilir..

* Bu aralar kafamda müzik ile ilgili bir blog açma fikri var ama.. Bilmiyorum, ne dersiniz ?





edit post

7 Reply to "Ruh Hali $arkıları - 8"

  • Tirnakli Bakla on 27 Ağustos 2009 05:29

    You're welcome beyb :)

     

    wmina | queen elisabeth on 27 Ağustos 2009 05:42

    yok yaa burda iyi bence araya serpiştirilmiş falan :)

    Hem bi ara bana bi liste gelcekti amaa :):) neeeysee ;)

     

    RougeRedHead on 27 Ağustos 2009 06:16

    a bu şarkı çok güzel ya.
    tanımın fazla uygun bu şarkıya şu bütün dünya seninmiş gibi gelmesi yani.

    canım çekti hemen dinliyciiim bende.

    ha şey sözünü dinledim ben.
    evet yaptım bunu.

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 27 Ağustos 2009 06:34

    o halde senin esk.e geliş partinin açılışını bu sarkıyla yapalım topraaam:))
    bu arada blog fikri olabilir bence. severim ben kuma blogları:)

     

    öykününannesi on 27 Ağustos 2009 08:17

    harikaaa.....

     

    Elizaphelia© on 27 Ağustos 2009 08:31

    Çok sevdiğim bi şarkıdır kendisi, bloga koyulcaklar listesinde çok önceden yerini almıştır zaten..

    ihi:)

    -N-

     

    Bugra on 28 Ağustos 2009 02:48

    E*, süpersin beybi :)

    Yumicik, ya o liste.. Ahh, zaman bulduğum ilk anda :)

    RRH, sevindim beğenmene.. Klip isteriz :P

    Topraam, ayıpsın ya.. Bangır bangır çalıcam Eski$ehir'de bunu :) Bakalım, dü$ünüyorum her an gelebilir bir kuma :)

    Ablacım, :) Çok sevindim beğenmene.. Gerçekten.. Mutluluklar kocaman !

    E*, Aha !! Bilen biri daha :) Bilsen, bütün gün bağıra bağıra söylüyorum.. Oh çok güzel ! Öperim :)

    Altuğ, evet.. :) Bakalım, zaman ayırabildiğim ilk anda deneyeceğim bir$eyler.. :)

     
  • Yorum Gönder